Gå til innhold

Termin i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 9. november. Føler meg så ny her og gammel i 1.tri. ville vært fint å "se" igjen "gamle" kjente her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei jeg har termin 3.nov. Føler det litt som deg, jeg er fortsatt litt inne å kikker på 1.tri.

Liksom litt imellom. Nå er faktisk magen begynt å komme da, det er litt kjekkt:O)

Hvordan er formen din da? jeg er fortsatt litt kvalm..

Skrevet

Jeg har også termin 9. november, og føler meg litt "alene" her inne jeg også:P

Skrevet

Så festlig at vi har termin samtidig Christine -88 :)

Formen er veldig bra for tiden. Er ikke så trøtt og blir bare kvalm hvis jeg venter altfor lenge med å spise. Så det er jo igrunn sånn jeg var før graviditeten også. Jeg har hittil ikke hatt noe særlig å klage over. Var uggen i begynnelsen og kjempetrøtt, men nå har energien kommet tilbake!

Magen vises ikke så veldig, men litt. Har litt pudding fra før...så ser egentlig bare litt feitere ut. Men nå vet de fleste hvorfor ;P

Formen deres da?

Skrevet

Jeg har termin 4.Nov :)

Ha ikke vært så mye inne på 1. Trimester, syns det var mye trist lesing der.

Er deilig å komme over i 2.Trimester, er mer opplagt og mindre kvalm. Ikke minst begynner jeg å få en kul på magen <3

Denne sommeren ser jeg virkelig frem til :)

Skrevet

jeg har termin 10.november :D

Skrevet

13.november her, så er ganske så ny her inne på 2.trim :)

Skrevet

Foreløpig termin 8. november, men den blir nok justert litt på ordinær UL. Syns det er deilig å vere ferdig med første tri. Fått litt mage, men det e fortsatt bare mjuk. Hehe... Men har lagt vekk dei gamle dongeribuksene i allefall!

Skrevet

heisan:-) jeg har termin 1.november! Tenk, snart 4 mnd på vei, på en måte har det gått litt fort også... vi snakkes underveis!

Skrevet

Jeg har termin 17. nov og kommer over denne uken :)

Skrevet

Jeg har termin 15. nov og er nestne helt ny på 2. tri.

Deilig å være kommet hit synes jeg. Og tror faktisk at formen er blitt bedre allerede, mindre kvalm, og litt mindre trøtt også. Superdeilig!

"alle" sier jo at 2. tri er bedre enn 1. tri. så vi får tro på det ;o)

Skrevet

Jeg har termin 17.nov...foreløpig inntil UL i allefall!!!

Skrevet

Hei hei, jeg har termin 15. November saa jeg gikk over i gaar, det var deilig aa komme hit. jeg har vaert i ganske daarlig form og gleder meg til bedre uker her i denne terminen:) Er det noen av dere som foeder i Oslo?

Skrevet

Jeg har termin 7. men mulig det blir ks i okt. Har hatt mye blødninger så de på a-hus er litt beskymret, skal på flere undersøkelser for å finne ut hva som er i veien. har vært sykemeldt siden mars!:( Det er godt å være over her=)

Skrevet

Termin 8. november her, og allerede kul på magen (dvs den magen jeg allerede hadde har skiftet form ...). Kvalmen forsvant rett før de "magiske" 12 ukene og alt føles litt lettere. Men er 50 % sykemeldt, og det kommer jeg visst til å være en god stund til, i følge legen.

Skrevet

termin 3 november jeg...litt uggen om morgenen, kaster opp.....hjelper etter litt matinntak. Magen er heller litt pløsetet og oppblåst ikke gravid mage enda....litt tidlig for meg, ved sist svangeskap kom magen sent frem.....

lykke til fremover november jenter....

Skrevet

Har termin 11 november fant vi ut på siste ul:)Er super glad,vi har prøvd i 4 år.Men på første pergokur satt den!Jippi!:)

Kvalmen kommer og går,er mest på kvelden nå da.

Skrevet

Jeg har termin 13. november. Føder i Fredrikstad. Dette er mitt barn nummer 2, så merker at svangerskapet denne gangen faktisk er litt tøffere. Men syns energien begynner å ta seg opp igjen nå. Begynner i min 14. uke i morgen, så det stemmer med sist gang også.

lykke til alle sammen :)

Skrevet

hei hei :)

jeg er og ny her inne og har termin 10 november :)

Skrevet

Jeg har termin 6. november =)

Gratulerer med overstått 1.trimester damer! :)

Skrevet

Foreløpig termin er 14. november. Husker deg fra 1. trimester:)

Skrevet

15 november, men er ikke helt sikker ennå. sannsynligvis mellom 9 og 15 et sted.. ser fram til magen kommer skikkelig, og jeg ikke bare ser litt oppblåst/lubben ut! :)

Skrevet

Termin på bursdagen min,jeg- 11.11 !!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...