Gå til innhold

bryllupsgave når man ikke er invitert i bryllupet`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gammelkollega (jobbet sammen for 3år siden), har ikke mye kontakt med henne, men møtes ca 3-4ganger i året for updates. De skal ha et stort bryllup, men jeg er ikke invitert. Kjøper man gave da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller... Dette ble kanskje litt feil. Grunnen til at vi kjøper dyrere gaver når vi er invitert, er vel gjerne at vi da har et nærere forhold til brudeparet?

Skrevet

Finn ut hvor de har lagt ut gavelister og velg noe av de billige i 200 kr klassen. Eller en flaske vin som en liten oppmerksomhet.

Noe mere kan de ikke "kreve" når du ikke er invitert i brullupet.

Skrevet

jeg ville kjøpt gave ja..

Det kan jo tenkes at de har stor slekt de vil ha med i bryllupet?

Eller veldig mange nære venner?

Jeg kjøper "ofte" gave selvom jeg ikke er invitert, men er det litt sånn fjern venn/slekt, så blir det gjerne et gavekort på et par hundre kroner..

En liten oppmerksomhet bare :)

Blitt flinkere til det etter at jeg giftet meg selv, for det var så koselig synes vi at folk vi ikke hadde så mye med tenkte på oss på vår store dag :)

Skrevet

Syns du burte kjøpe en liten gave ja. Vi fikk gaver fra mange som vi ikke hadde invitert. Vi hadde kun nærmeste familie.

Skrevet

Du trenger slett ikke å kjøpe gave om du anser denne kollegaen for litt ut i vennekretsen din, men det er klart det er hyggelig med en liten oppmerksomhet.

Litt usikker selv på hva jeg hadde gjort. Kanskje noen blomster?

Skrevet

Vi fikk gave fra mange som ikke var invitert i bryllupet. Var helt overrasket over hvor mange som kom med gave. Kjempekoselig! Mitt råd er helle rå kjøpe en gave for mye enn en for lite. Trenger jo ikke koste all verden, men ville gitt en liten oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...