Gå til innhold

Hvordan lager dere nachos?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier å kjøpe de runde skjellene og klemmer litt på posen for å knuse de litt..

så legger jeg lagvis i ildfast form:

 

nachos, kjøttdeig, ost, nachos, kjøttdeig og ost på toppen igjen :)

 

man må huske å røre i formen etter 5min tid slik at osten midt inni også smelter skikkelig :)

 

så har vi tacosaus ved siden av :)

Skrevet

steker kjøttdeig med tacokrydder, har oppi mais, purre og chili og blander. Legger nachos oppå hver vår middagstallerken og kjøttdeigblandingen oppå. Så masse ost!!

gratineres i ovnen noen minutter.

 

har tacosaus og guaqumale ved siden av. Døds digg!:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...