Vinden blåser Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 pleier å kjøpe de runde skjellene og klemmer litt på posen for å knuse de litt.. så legger jeg lagvis i ildfast form: nachos, kjøttdeig, ost, nachos, kjøttdeig og ost på toppen igjen man må huske å røre i formen etter 5min tid slik at osten midt inni også smelter skikkelig så har vi tacosaus ved siden av
mamma >to gull Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 steker kjøttdeig med tacokrydder, har oppi mais, purre og chili og blander. Legger nachos oppå hver vår middagstallerken og kjøttdeigblandingen oppå. Så masse ost!! gratineres i ovnen noen minutter. har tacosaus og guaqumale ved siden av. Døds digg!:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå