Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Passer svigerr hund i helga.. en veldig snill en- lot den løpe litt i skaugen fritt, hvor jeg tok han i å spise en hunde bæsj- æsj!! så da blei det bånd igjen.. ækk, synes at dette er grusomt ekkelt, men så hørte jeg at tungene er selvrensende- stemmer det? og hvor 'lang tid' tar dette før bakteriene er borte? tenker på ang. barna.. han får ikke lov til å slikke etc. men jeg kan jo kke la han stå uttafor heller=)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Hei Hundeeier til 2 her. Jeg har aldri hørt at hunde munnen er selvresende, noe jeg ikke nekter for men det jeg har hørt er at det er mindre bakterier i hundemunnen enn hos oss mennesker. (lover ikke at det stemmer, men har som sagt bare hørt). Ville kanskje holdt barna unna i noen timer...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Tungen til hunden er selvrensende, og den har langt ferre bakterier enn tungen til oss mennesker.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Enig..hold hunden unna barna en liten stund.. Men, hvis dere har noe tyggebein til hunden kan dere jo gi han det så vil det rense litt.. Ikke gi noen beinrester fra en evt. middag..gi kun bein som er beregnet til hunder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå