Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 år, som har tette tårekanaler.

I den sammenheng er han plaget med øyekatarr (særlig ved forskjølelse) og øyne som "renner" over.

Han begynte med overdreven øyeblunking ved 18 mnd alder, så forsvant blunking. Nå i en alder av 24 mnd, har øyeblunkingen kommet tilbake. Har noen opplevd det samme med hensyn til øyeblunking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo godt ha en sammenheng, men jeg vet ikke. Jeg ble operert for tette tårekanaler da jeg var to og et halv, og husker det ganske godt. Har det vært snakk om operasjon for gutten din?

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Vi er blitt henvist for operasjon, venter bare på dato. Vi håper og tror at øyeblunkingen kommer av tette tårekanalener, men er litt bekymret for andre ting. Kan du huske om du hadde øyeblunking i forkant av din operasjon?

Skrevet

Hehe, nei. Jeg bare husker at tårene rant og at det var veldig plagsomt. Videre at det var helt forferdelig da jeg våknet fra narkosen og ikke fikk lov til å drikke :/ Viktig å love noe fint i etterkant av operasjonen, som dere kan minne han på underveis. Om du googler litt så får du sikker litt mer relevante svar. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...