Tidemann Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 I tilfelle hva? er så sulten på ett eller annet...sukk
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Sambo skal lage hjemmelaget pizza, mmmm
Tidemann Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Heldig du som har en så flittig samboer...det er verre med min og matlaging:) hiihi
hit og dit Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Vurderer å lage grønnsakslasagne, men eg er litt lat i dag kjenner eg. Mannen er ikkje heime, og det er ekstra umotiverande å lage mat til ein person.
Tidemann Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2009 Aldri hørt om!!! har du tid tilå gi fra deg den oppskriften?hørtes spennende ut!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 her har vi grillet marinert indrefilet av svin alt.. kosen i kveld blir vel godis tenker jeg!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Han er kjempeflink til å lage mat, når han først setter i gang får jeg ikke lov å være på kjøkkenet Men vi deler vel sånn 50/50 på matlaginga og andre hussysler så jeg synes jeg har det riktig så bra
shabby Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Her skal d grilles. Marinert svinekjøtt og elgbiff står på menyen. 18 grader og sol her enda.
Soon to be mum Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Vi skulle egentlig ha biff med peppersaus i dag, men ingen av oss gidder å lage noe mat (skikkelig sløv dag, og begge er utrolig slitne), så det ble peppes i stedet gitt... Vi tar biffen i morgen i stedet.
BarnNr.4 :) Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Vi skal lage løvstekburger med bernesaus mmmm!! så godt
hit og dit Skrevet 1. mai 2009 #11 Skrevet 1. mai 2009 Det er ei stund sidan eg fekk oppskrifta av ei venninne. Hennas er fantaastisk god, min varierer litt i kvalitet. Eg kutter opp og steiker aubergine, squash, spinat og sopp (løk om du liker det). Krydrer den med spicy saus, mengde og type er alt etter kor sterk eg vil ha den, og vanlig salt og pepper. Tomatsausen er heimelaga om eg har god tid, fra glass om eg har kortere tid. Eg tilsetter kvitløk og evt spicy saus (når ikkje mannen er heime, han liker ikkje den). Blander saus og grønnsaker og legger den lagvis med platene, to-tre-fire lag. Blander cottage cheese og cream cheese og dekker toppen, til slutt har eg revet ost.
erteposen + 4 Skrevet 1. mai 2009 #12 Skrevet 1. mai 2009 Har jordbær, melon, druer, kiwi og litt annen frukt som skal dyppes i smelta sjokolade. Jeg og eldstemann er hjemme alene, og han skal få være opp til han stuper. Han lager til alt, jeg sitter og venter i sofaen nå Må legge til at han støvsuget første etg mens jeg sov (skal holde sengen mye, så jeg er ikke heeeelt slappfisk mamma)
Mor til 3 søte små:) Skrevet 1. mai 2009 #13 Skrevet 1. mai 2009 Har spist brokkoli og bacon pai til middag. Nå koser jeg meg med fruktsalat med vanilijesaus, nam-nam!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 1. mai 2009 #14 Skrevet 1. mai 2009 Jepp pizza fra pizzabakeren;) Og så skal vi kose oss med siste sesong av sopranos;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå