Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Er det et navn? Høres ut som en medisin eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Silian, høres ut som en intimvask eller soppmiddel. Tenker intimhygiene, litt udelikat.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Det høres mest ut som noen har sittet og tenkt og tenkt for å pønske ut et navn hvor det viktigste kriteriet er at ingen skal ha det samme navnet, og at det ikke falt særlig heldig ut.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Alle får negativ respons uansett hvilket navn de foreslår her inne, har jeg lagt merke til. Så ikke tru at alle vil tenke dette om navnet til gutten din om du velger å kalle han det. Selv synes jeg det er veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 ikke bra navn - om det i det hele tatt kan kalles et navn...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 HI her. Skal ikke kalle barnet mitt for det. Er bare noen jeg kjenner som skal det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 jeg får assosiasjoner til "silly" på engelsk.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Hmm... Det er jo ingen andre som heter dette til lands i følge SSB, så synes ikke dette er så veldig fint. Ikke at det er et argument i seg selv, men det er jo et signal synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #11 Skrevet 1. mai 2009 Aldri hørt navnet før. I følge ssb er det 3 eller færre som heter det, så det er vel ett av de nyoppfunnede navnene på linje med Carosander. Pussig navn, høres ut som en avart av Silas.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #12 Skrevet 1. mai 2009 Har ikke hørt det før men synes det var fint.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #13 Skrevet 1. mai 2009 Synes du skal tenk mer på din mening og ikke andres. Dessuten blir det nok bra uansett når du har fått barnet. Da blir det sikkert helt naturlig at han heter det. Selv synes jeg kanskje det var litt spesielt og kanskje litt for sukkersøtt. Men jeg liker også navn som ikke alle andre har. Hvis du liker navnet, så bruk det da vel
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #15 Skrevet 1. mai 2009 Sikker på at du har fått det med deg rett da? Det er vel et par som heter Cilian og Siljan så kanskje det er det de mener?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #17 Skrevet 1. mai 2009 Vet også om en Cilian, det synes jeg er et fint navn Silian så bare rart ut...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #19 Skrevet 1. mai 2009 Grusomt! Høres ut som en skurk i Ringenes herre!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #20 Skrevet 1. mai 2009 Oppkonstruert, ikke fint, og egentlig ikke noe navn i det hele tatt. SIden du spør... Ellers høres det like femi ut som Emilian, bare litt styggere...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #21 Skrevet 1. mai 2009 Cilian funker på engelsk, Silian funker ikke på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå