Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 hva skjer under fødselen?revner de ,hva gjør man?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har aldri hørt om hemorider som revner under fødsel. Antagelig blir de slik som de er nå for deg etterpå også. Du kan evnt bruke sheriproct-salve som du kjøper reseptfritt på apotektet og smøre deg med den etter fødsel. Antagelig vil hemoridene gradvis trekke seg sammen i ukene etter fødsel, og bli bedre enn de er i dag. Ikke bekymre deg for hemoridene nå, du:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 jeg har brukt salve fra apoteket men den hjalp ikke.men detb har sikkert med at jeh er høygravid og trykket er for stort.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde noen små hemoroider før jeg fødte, som ble sinnsykt store under fødselen.. Kjente ingen smerte i skrittet etter fødselen, men klarte såvidt å gå på grunn av gigahemoroidene mine. Fikk stikkpiller og salve på sykehuset, og brukte alcos anal eller hva det heter fra apoteket.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde også hemorider før fødsel. De ble ikke verre etter fødsel. Merket ingenting ekstra til de hverken under eller etter fødsel. Et par mnd etter fødsel. ble de borte av seg selv.
Kjøttpølsa Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Har du skutt med paintball før? Ikke? Da burde du gjøre det så har du følelsen. "knegg,knegg"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå