Gå til innhold

helt ok, eller helt på trynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Trille har nett tippa 8 mnd, men vi må kjøpe de store ettårsglassa med middag om ho skal bli mett. Som regel spiser ho samme som oss, men når vi har taco etc, sier det seg selv at hun ikke kan få:) er det flere som har unger på den alderen som og får ettårsmaten? kan ikke se for meg at det skal gjøre noe skade.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok sikkert heilt fint, men pass på å få i ho nok væske, då 1år maten kan innehalde meir salt enn den for barn under 1år. :)

Skrevet

ho drikker godt med vann, og får 240 ml mme tre ganger for dagen:)

Skrevet

Woow..hvor lang er hun? Jenta mi på 9 mnd. spiser til nøds en porsjon grøt el. et glass 6-mnds middag til hvert måltid..

Skrevet

Siste kontrollen var 6mnd, da var ho 66,1 lang, og 6590 gr. Skal på kontroll på mandag, og blir overraska om ho ikke er rundt 70 lang, og over 7 kg..mattinntaket er jo helt vanvittig!!! 2 brødskiver + flaske t frokost, mellommål er enten drikki, eller frukt og flaske, myyyye middag og godt med vann, og stor skål grøt og flaske t kvelds..innimellom der går det en del gulrøtter:D

Skrevet

Går så fint så, det er bare flere ingredienser og større tyggemotstand i glassene for etåringene :)

Deilig med unger som spiser godt, en ting mindre å bekymre seg for ;)

Hun er jo ikke spesielt stor hun jenta de heller så da kan du jo bare la henne kose seg med all maten..

Skrevet

Helt okei :-) Æ e litt frustrert over at 8 mnd glassan ikke e større enn 6 mnds :-/ Gutten min på 5 mnd (6 om 1 uka) spise et 6 mnds middagglass + fruktpure til dessert til middag, og blir akkurat mett. Men e jo ikke verre enn at man gir 1 1/2 glass f.eks regne æ me da :-) Men allikavell :-P

Skrevet

Å mulig jenta di spise så mye fordi ho trenge d :-) Gutten min e 10,2 kg nu å sulten som en hest :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...