RainBowz Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er kun noen få uker på vei... likevel ser det ut som om jeg er 3-4mnd på vei. Det kjennes ut som om jeg har en esende bolle i magen, og jeg orker ikke press på magen, heller ikke at gubben ligger oppå meg. Hvorfor er det sånn? Kjenner masse stikninger i livmoren og skjønner at den holder på å vokse men den er da ikke såå stor enda?? Er det noen flere med bollemage her...
prinsessell Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 jaaaa!!! meg oxo! er 7 uker men føles som mye mer.. spurte legen om dette, og ho sjekka om jeg var lenge på vei enn jeg trodde,men var ikk det.. så forklaringen kunne være hormoner.. ikke lett å skjule de første mnd da!!! buksene passer ikke lenger for å si det sånn!!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 jaaaa!! samme problem her. Skjønner ikke hva som skjedde! Den kom jo så fort! Ser ut som jeg er flere mnd på vei alt! Blir ikke bunad på 17. mai hvert fall! Mange som har spurt om jeg er gravid, og de hvisker og tisker når vi er på håndball/fotball kamper med stebarna. Foreldrene min ble gratulert som kommende besteforeldre før jeg hadde rukket å fortalt det til noe! (egentlig litt frekt syntes nå jeg! det kunne jo hende jeg faktisk bare hadde lagt på meg!)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Er antageligvis bare oppblåst... De fleste blir det i begynnelsen, særlig om kvelden. Magen kommer nok til å gå litt ned igjen etterhvert for så å vokse masse!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 det høres lovende ut:) 3. gangen jeg er gravid. Men ingen barn da! Så satser på at alle gode ting er 3:D
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Ja, da krysser vi fingrene for at dette er gangen for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå