Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 er så usikker på hva jeg skal gjøre.. vi har bestemt oss for å beholde, men så sitter jeg her å lurer på om det er det riktige valge for meg.. jeg er bare 24, vet ikke om jeg vil starte en familie med barnefaren, er sikker på at jeg kommer til å ende opp som alenemor til 2 isteden for 1. hode mitt går i surr for tide.. men føler jeg skuffer han om jeg tar abort.. så ej sitter å lurer på om jeg skal ta abort men si til han at jeg mistet.. føler bare det blir helt feil, vi har bare vært sammen i 3mnd og 2 av de mnd har jeg gått gravid.. jeg vet jeg ikke kommer til å angre på at jeg får barne, men jeg tror jeg kommer til å angre på at jeg heller ikke ventet å få barn med en jeg såg en fremtid med.. ble rotete dette her.. men lurer på om det er vært å rote livet mitt til ennda mer
Miss Misantrop Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Dette er noe du bestemmer og må ta ansvar for helt selv. Du bør ikke lyve til han om hva du velger. Ikke for egen del og ikke for hans. Du vet selv best om du vil orke å bli enemor til 2 og om du vil klare å leve med valget ditt hvis du tar abort. Lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå