husmusa Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg sto og vasket på badet da jeg overhørte datteren min og venninen snakke.Datteren min fortalte vennina si at hun pleide å høre at mamma og pappa pule om natta.Hun etterlignet meg og sa at det knirket i sengen.Hun sa at hun syns det var rart å høre på og at hun ikke skjønte hvorfor vi gjorde det så ofte osv.Jeg fikk helt sjokk.Jeg og samboeren min legger oss jo to tre timer etter henne og alle dører er jo lukket.Skal jeg snakke med henne om dette?
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg hørte ofte mamma og samboeren hennes selv om de la seg lenge etter meg. Tror ikke det er uvanlig akkurat ;-) Jeg satte enrom pris på at mamma aldri plaget meg med slikt snakk om dem personlig, men du kan jo godt ymte diskret fram på at dette er naturlig og vanlig å gjøre, sånn generelt, for to voksne mennesker som bor sammen.
erteposen + 4 Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg hadde vurdert å lydisolere rommet:) Hadde ikke klart å ha sex om barnet mitt hørte det. Tror ikke jeg hadde satt pris på om mamma snakket med meg om det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 dette er grunn nr 1 til at jeg aldri har forstått ideen om å ha alle soverom i samme etasje.. hehe tror ikke hun setter pris på at du snakker med henne om det... hehe
husmusa Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2009 det er jo en mulighet for at barnet ditt hører deg eller kommer til å høre deg og da:0) lydisolere rommet er litt langt å gå syns jeg.
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Nei, i nye huser skal vi ha rom i en annen etasje enn ungene, etasjen under dem! Håper det vil hjelpe litt på, hehe... Ikke at vi skriker og sånt, men litt lyd blir det jo noen ganger ;-)
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Dette er grunnen til at jeg aldri har vært interessert i leilighet/hus med soverommene ved siden av hverandre, eller rett over/under hverandre Ikke at det hadde vært et problem om dagen uansett, men kanskje en dag Uansett, jeg hadde ikke sagt så mye om det. Jeg hadde derimot justert lydnivået og skrudd til sengen
Mikroline Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville ikke ha snakket med min datter om dette med mindre hun tok det opp. Hun sier nok fra hvis det er et problem for henne:) Jeg ville ihvertfall ha synes det var kjempeflaut om mamma hadde tatt opp dette med meg da jeg var 9 år. Det kunne vært verre da - tenk om hun hadde overhørt at dere kranglet og slåss hele tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå