hm24 Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg og samboern min har plutselig kommet i en litt kjedelig situasjon. Min arbeidplass gikk konkurs 2 mnd ut i min permisjon så jeg har ingen jobb og komme tilbake til når permisjonen min er ferdig i midten av oktober. .. Det var noe vi tok med ganske stor ro, vet at vi kunne klare oss økonomisk om jeg ble arbeidsledig en periode. Nå har min samboer blitt permittert i sin jobb og det gjør jo saken mye verre, så mitt spørsmål er kan jeg tjene penger selv om jeg er i permisjon? Hvor mye har jeg eventuelt lov til og tjene eller kan jeg f.eks jobbe en helg i mnd og på den måte bare forlenge permisjonen min med antall dager jeg jobber?? Noen som har vært i denne situasjonen? Kunne jo selvfølgelig ha gjort noen små ting svart, men er jo greit og tjene på ærlig vis og da tjener man jo også opp noe feriepenger..
Sånn kan det gå Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Det du tjener i permisjonen vil bli trukket krone for krone fra permisjonspengene, om du da ikke benytter deg av tidskontoordningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå