Gå til innhold

Hva er det med øynene til Paradise- Lene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hur ser jo sløv og dopet ut når hun nesten aldri har øynene helt oppe. Er det bare sånn hun er, eller kan det være en sykdom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å kritiser andre mennesker!! Se deg heller selv i speilet! Er ikke sikkert du ser så J**** bra du du heller!

Skrevet

Det har jeg vel heller aldri sagt, di fitte!

Skrevet

Oi her ble noen sinte!!

Jeg tror nok det er pga øyebrynene hennes. Hun har nappet de ovenifra og da for man gjerne nedtrykkte øyner om det er noe som heter det.

Når ejg gikk på skole for å bli hudterapaut ble sånne type øyebryn kalt for downssyndrom øyner noe jeg selv synes var forferdelig galt å kalle det..

Skrevet

Wow, wow...! Corners girls!! Synes dere virkelig at Paradise-Lene er noe å bli så veldig uvenner for????

Skrevet

Synke så lavt å kalle noen fitte fordi du ikke tåler og høre litt kritikk tilbake??? sykdom fordi hun har litt annerledes øyne?? LOL!!!!

Skrevet

PS: Ja jeg har faktsik ei fitte!!!! verre om jeg hadde hatt kuk :P

Skrevet

HI stilte et legitimt spørsmål, trolig uten dårlige intensjoner. Da bør det gå an å svare saklig tilbake. Skjønner at HI ble litt sinna jeg. Ikke det at det var så lurt å svare tilbake slik da. Så jeg skjønner ikke hvorfor det er HI som får all pepperen her.

Skrevet

hvorfor hadde det vært verre om du hadde hatt kuk? Da hadde du vært et mannfolk, ikke verre lissom!

Til Hi: Jeg tror ho bare er sånn... syntes ho ser mye verre ut så fort ho ser rett i kameraet. Utrolig rart det der!

Btw... Lene er ei bitch!

Skrevet

Øynene hennes er litt katteaktige og skjeve. De er pene i seg selv, men hun har veldig mørke ringer rundt øynene, sminker seg for hardt, og napper brynene helt feil. Man skal bare nappe på undersiden, og aldri inn mot delen ved neserota. Da blir de avrunda der det skal gå ned, og det blir helt rart.

Slik skal øyenbryn nappes:

http://www.youtube.com/watch?v=8_42gwK-Dds

Skrevet

Hihi... nei si det... ser heeelt mongo ut jafall :P

Skrevet

Hun har kanskje litt samegener i seg - hun er jo fra nord, og har veldig typiske sametrekk. Synes hun ser flott ut, jeg.

Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at den dama røyker seg en joint eller noe ganske så regelmessig, herregud hun ser jo klin hakke stein ut. Og atferden henner underbygger jo forsåvidt den antakelsen..

Skrevet

Urolig alt dere kan finne på å prate om! Øynene til Lene?!?!

Dere sitter jo kun å prater dritt om andre! Har dere ikke noe annet å prate om eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...