Gå til innhold

"bestvennine ligger med eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva hadde dere gjort, hvis dere finne ut at bestevennine deres ligger med eksen din også nå er de blitt par?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et veldig generellt spørsmål. Jeg aner ikke hvor lenge siden det er det ble slutt mellom deg og xen, om dere hadde barn, hvor lenge dere hadde vært sammen, ol.

Det samme gjelder deg og din venninna. Hvis det er din bestevenninne skjønner jeg ikke at dere ikke har pratet om dette lenge før det utviklet seg et forhold. Du må nok komme med noen opplysninger hvis jeg skal synse noe.

Skrevet

det var slutt mellom oss for 3år siden, men vi var forsatt venner. men vennine fortalt ikke noe før 3dager etter hun hadde lagt med han også blir jeg dritt forbanne på henne fordi jeg synes bestevennine sine ekser er forbudt. men så ble de sammen etter noe par dager. de har vært sammen nå i sikkert 2uker etter det skjedde. jeg følte meg sviktet og forrådet av henne. hadde aldri trodd at hun kunne finne på og ligger sammen med han uansett hva, hvis du skjønner.

Skrevet

det kommer litt an på hvem av Xene mine det er snakk om. de 2 uten dame, da hadde jeg syntes synn på venninnen min. hadde det vært den som er gift, så hadde jeg syntes syn på kona hans og sønnen min om det ble oppdaga

men sånn ellers kan godt venninner ha sex med eksene mine om de vil. jeg eier jo dem aldeles ikke og ikke hadde det såret heller, vet jo at Xer har sex uansett

Skrevet

Det hadde vært helt uinteressant for meg å ha en bestevenninne som ble sammen med xen min. Ønsker ikke å ha en x i livet mitt og siden bestevenninna mi og jeg er mye sammen også med partnere ville det ikke ha fungert. Da valgte hun han over meg. Helt greit.

Skrevet

Kommer an på eksen. Er det langt tilbake, og en ikke var alvorlig involvert (barn, samboer) og venninen sier ifra selv, er vennskapet enkelt å redde. Rart er det, men det går greit. Har en et uavklart forhold til en eks og bestevenninen ikke er ærlig hadde jeg nok tatt avstand. En har igrunnen ingen rett til å bli sint, men det er en uskreven regel at ekser er noe en ikke innleder et forhold til uten videre. En bestevennine vil uansett være så bekymret for vennskapet at hun hadde tatt det opp med deg om hun ble forelsket i eksen. Det skulle mye til for at jeg kutta ut en bestevenninne.

Skrevet

hva mener dere jeg bør gjøre? please . jeg er så lei meg, bare tanken på at de er sammen gjør meg dårlig.

Skrevet

Vel det var saken i mitt tilfelle. Hun flyttet inn sammen med eksen 6 uker etter at jeg flyttet ut. De har nå vært sammen i snart 3 år og giftet seg. Nå er det en del av livet mitt, vi er ikke akkurat venner lengre for å si det sånn, men hva kan man gjøre? Nytter ikke lage stor sak av det heller, taper man bare på i lengden. Men tøft, tungt, ekkelt og fy F.... Hat og alt det der!

Skrevet

Være så snil, hva mener dere jeg bør gjøre. det holder på å klikke for meg. skal jeg kutte ut både eksen og hun vennine helt ut av livet mitt eller? har forresten ikke snakket med henne etter dette skjedde, har bare skrevet en del stygge sms til henne.

Skrevet

skjerp deg da HI! Er du fortsatt på ung. skolen eller? Jeg vet at noe det verste en kunne gjøre når man var 15-16 år var å bli sammen med xen til ei venninne, men det har man vel vokst fra?

Han er din ex, dvs at dere ikke lenger har følelser for hverandre, burde ihvertfall ikke etter 3 år. Hvorfor i all verden skal han måtte holde seg unna ei jente han liker bare fordi hun er venninnen din? Eller burde din venninne kaste sin lykke på bålet fordi du skal "eie retten" på exen din?

Hvis du skal oppføre deg slik tror jeg både din ex og din venninne har det bedre UTEN deg!

Skrevet

Jeg mener du bør gjøre følgende: Bli voksen og ta avgjørelsen selv. Det er da ingen andre enn deg selv som kan treffe den rette beslutningen. Og å skrive stygge sms til kvinnemennesket hjelper overhodet ikke - slikt bør man holde seg for god for.

Skrevet

Altså, idet man går ifra hverandre så har man ikke noe man skulle sagt om hvem exen blir sammen med. Jeg er fra en liten plass, så noe slikt kunne skjedd... Skal jeg lage kvalm for venninna mi for at hun og min ex finner kjærligheten i hverandre? Nei, jeg har gått videre med mitt, han er fri til å gå videre med sitt.. Jeg eier heller ingen av mine venninner, så vidt jeg vet.

Skrevet

du har helt rett i det at jeg har ikke noe med det eksen min gjør. jeg er mest forbanne på¨hun vennine fordi jeg har hjulpet henne med alt penge, klær og det meste siden vi har vært venner,også har hun vært uærlig med meg. gikk og lå med han også 3dager senere fortalte hun det til meg. vet du hva hvem som helst hadde blitt drit forbann og følte seg lurt av vennine. jeg har alltid vært glad i henne og ønsker hun det beste her i livet, men hvis hun tror å være sammen med min ek gjøre henne lykkelig være så god . sier eg.. det er en jentekode at du gå ikke der venner dine har vært. stolte veldig på hun jente, viste ikke at hun kunne gått bak ryggen min. synes det hadde vært kjekt hvis hun hadde kommet til meg og sa at hun har fått følelser for han det hadde jeg skjønte bedre fordi vi ikke kan styre følelsene våres. men det at hun gikk og hadde sex med han før hun sa det, synes jeg var veldig dårlig gjort av henne som en vennine, kommer aldri mer til å ha noe mer med henne og gjøre. hun er ikke verdt det fordi hun er ikke til å stole på. jeg er lei meg fordi jeg har mistet en vennine men så tenke jeg om , har ikke tapt så mye alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...