Twintipp og himmelblå Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Og forbanna pollenallergi!!! Nydelig vær ute, og her inne må jeg sitte.. Fy faen så dritt lei jeg er den drittallergien!!!! Hatt det slik i alle år... Ingen medisiner hjelper, bare en sprøyte, men den får jeg ikke før mandag.. For da var legen tilbake. Ingen som kunne skrive den ut til meg! Og da tar det ytterligere to dager før den virker. Er så lei meg nå.. Når vi har besøk ute på verandaen, og jeg sitter her med solbriller, tett nese og sluker astmaspray!!!!! De ler og soler seg...Ser lillegull hopper på trampolina si.. Prøvde å gå til butikken å kjøpe is med gullet istad, og da hadde jeg så dårlig pust når vi kom tilbake at jeg var helt askegrå i ansiktet.. Forbanna dritt!! Jeg er så lei!!!! Ikveld når solen går ned så rømmer lillegutt og jeg til svigers på hytta, det hjelper ihvertfall litt å være ved sjøen!! Beklager mitt utbrudd men det var fader så godt å få det ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Stakkars deg! Tror forresten det er noen som har bursdag i morgen?
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Offameg :-( Dårlig gjort at de ikke kunne skrive den ut på legevakten... Til lykke med morgendagen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå