Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Disse nye hjelmene kan jo strammes slik inn at ett barn kan ha samme hjelm i mange mange år. I går kjøpte vi nye sykkelhjelmer til begge barna våre. De som de hadde fra før var to gamle. Har blitt veldig mye brukt og hatt noen knall og fall på de. I tilegg har mine barn en vane til å kaste ting fra seg ikke legge de. Nå er de begge så store at de vet de må passe på tingene sine, og er glade for de nye hjelmene. Jeg synes det er viktig å tenke på at en hjelm blir jo dårligere til mer den blir brukt. Tenker dere slik?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mai 2009 #2 Skrevet 2. mai 2009 Hva skal jeg svare? vi pleier å rote de bort... Neida, er ikke riktig så ille, men i fjord fant vi ikke hjelmen eldstemann brukte året før, han lånte da min hjelm, vi skulle på innendørs sykling i slutten av april, egentlig før vi hadde funnet fram hverken sykler eller hjelmer. Der vant han en hjelm som han har brukt siden. Lillemor har hatt en hjelm hun arvet etter eldstemann først(liten hjelm), men i fjord fikk hun ny hjelm, den var mye brukt den andre hjelmen, og ofte mistet i gulvet ol. Det er jo sikkerheten som er viktigst.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mai 2009 #3 Skrevet 2. mai 2009 Han fikk hjelm for to år siden da han fikk trehjulssykkel. Den ble glemt igjen ute her for noen dager siden, og da begynte det selvsagt å regne. Så da får vi gå til innkjøp av ny. Utenom det tar han godt vare på den, legger den fint i fra seg osv. SÅ den han får nå regner jeg med at han kan bruke i mange mange år fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå