Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 hva hadde du sakt om noen skyllte rompa til babyen sin i vasken på stellerommet? Om du hadde sakt noe da...? Er dette "galt"?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Hvis de vasker rent etter seg går det vell bra...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Gjør det stadig vekk jeg, rennende vann er det mest skånsomme mot sart barnehud, trenger ikke såpe eller å gni en klut på huden.. Om det er rensligeten og bakterier du tenker på bekymrer det meg ikke, jeg har en sprayflaske med jif-baderom lett tilgjengelig og vasker over vasken ofte. Er jo ingen som sleiker nedi vasken heller
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg gjør det hjemme! Har sprayen stående framme jeg også Men har ikke turt å gjøre det hos andre/ammerom i tilfelle noen syns det var veldig ekkelt...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 På gamle Ahus var det sånn det ble gjort på det felles stellerommet på barselavdelingen - ikke noe prob Hjemme har vi dessverre altfor upraktisk kran, får ikke holdt han skikkelig under.
Sånn kan det gå Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Om en holder stumpen direkte under elle skyller kluter med bæsj i vasken kommer jo ut på ett om det er bæsj i vasken du tenker på. For stumpen er helt klar skylling under rennende vann det mest skånsomme. Har gjort det sånn med alle våre og har dermed sluppet unna problemer med sår stump.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Jeg bruker vasken. Har gjort det til alle sammen, uansett hvor vi har vært. Har ikke hatt sår stump på barna! Våtservietter kun i nød, og da mener jeg skikkelig nød.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Ja og jeg syns det går mye raskere også! Har sluttet å bruke våtservietter helt jeg Men flott jenter, da skal jeg jammen skylle på ammerommet neste gang! Uansett hvor mange som sitter der
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Hva mener du egentlig med ammerom?? Ammer overalt jeg, så alt er ammerom for meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #11 Skrevet 1. mai 2009 heldig du. avhenger helt av at de har ammerom rundt omkring da jeg må ha god støtte til ammeputen min/vår... Er ikke bare bare å dra fram begge puppene og amme 2 barn uten litt tilrettelegging Hvis du helt ærlig ikke vet hva dette er så får du spørre noen neste gang du er på et handlesenter o.l. Det er faktsik ganske mye roligere/behageligere å sitte der enn på en benk må jeg si
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #12 Skrevet 1. mai 2009 Må man så må man... Ville ikke sagt noe om noen gjorde det hjemme hos meg, men ville heller ikke gjort det samme hos noen andre.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #13 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ikke gjort det med min sønn pga at vi har så liten og upraktisk vask her. Men samboeren min gjorde det ofte den første tiden (han syntes det var mest lettvindt). Svigermor bruker vasken om hun skifter på sønnen min hjemme hos seg,tom nå som han er 15 måneder. Jeg er "slepphendt" og bruker alltid våtservietter etter bæsjebleier, men sønnen min har heller aldri hatt sår eller rød stump:) Av hensyn til at andre kanskje synes det er ekkelt, har jeg aldri vasket rumpa til sønnen min i andres vask. Hva man gjør hjemme hos seg selv derimot, det må man jo få bestemme selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå