Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har 5 dager igjen på p pille brettet mitt. Jeg har en følelse på at jeg kanskje kan være gravid. Kan jeg teste nå forde? eller bør jeg vente å se om jeg få mensen når brettet er slutt? Har hørt at folk som har gått på pilla har hatt mensen som normalt, men allikevel har blitt gravid. Så kan jeg teste imorgen tidlig hvis jeg vil? Kjøpte Quick Respond 2pk. Er den grei å bruke?
Wiingla Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 de testene er helt greie. Du kan selvfølgelig teste når du vil. Hvis du er redd du har vært gravid en stund vil du jo få svar på det, men hvis du tror du har blitt gravid i denne perioden burde du anskje vente til du skulle hatt mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå