Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har 5 dager igjen på p pille brettet mitt. Jeg har en følelse på at jeg kanskje kan være gravid. Kan jeg teste nå forde? eller bør jeg vente å se om jeg få mensen når brettet er slutt? Har hørt at folk som har gått på pilla har hatt mensen som normalt, men allikevel har blitt gravid. Så kan jeg teste imorgen tidlig hvis jeg vil? Kjøpte Quick Respond 2pk. Er den grei å bruke?
erteposen + 4 Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Det er jo bare å prøve, men hcg gir jo ikke utslag så veldig tidlig i graviditeten. Om du skal slutte på p-piller og tror du er gravid, bør du kanskje bare slutte å ta pilla? Jeg får ikke utslag med andre enn Clear Blue om jeg tester før ikm, men det kommer jo an på syklusen din.
*toppris* Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 siden du har to tester syns jeg du kan ta en test, men da med morgen urin.. men er den negativ så vent til du skulle hatt mensen... om 6 dager. er sjeldent man har ensen når man er gravid, er vanlig med små blødninger nr man skulle hatt mensen, men mengden er da som regel annerledes enn dersom man hr mensen... joda, de er greie å bruke:) lykke til:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville kuttet ut pillene og så venta til jeg egentlig skulle fått mensen. Kommer den ikke da så kan du teste. Jeg testa ikke positivt før 2 dager over IKM, men så pleide jeg også å gå 16 dager mellom el og IKM så kan hende det er grunnen. Hvorfor tror du forresten at du er gravid?
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Har vært en del kvalm og trøtt i det siste. magen føles litt rar. + at folk rundt meg har sagt at jeg ser så moderlig ut! hva nå enn de mente med det. kan jo hende det er noe jeg innbiller meg også. men vil teste for sikkerhetsskyld. har ingen planer om å bli gravid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå