Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hva er det med folk ? Usikker på seg selv? Må bare lete etter feil med andre mennesker, eller feil i deres øyne. Dere som starter slike tråder: Skjerp dere, dette er internett, men kan såre skikkelig uansett !
Cat.68 Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Så lenge et finnes en anonymknapp kommer slik personhets å forekomme. Det er moderatorene som gjør en slett jobb med å moderere trådene.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 jeg er helt enig. det er så mye mobbing blant folk her. og på en mamma-side da. her skal vi liksom støtte værandre og være til hjelp! jeg er ikke på nettsiden her like ofte som jeg var i begynnelsen. her trekker folk værandre ned. det er som å komme inn i en sladregjeng på ungdomskolen av og til. men... det finnes så utolige mange hyggelige mennesker her inne også og de er en av grunnene til at jeg titter innom avogtil og tørr og spørre om råd.
Wiingla Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Helt enig anonym 13:58 dette er en mamma side.... Tanken på at barn som oftest blir som sine foreldre så kan man lure på hvordan det skal gå med de. Ikke rart det finnes så mange mobbere der ute i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå