Gå til innhold

Til dere som kaller barnet deres for LINUS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt over at barnet skal bli en mann??

Jeg må bare le når jeg tenker på en mann med navnet Linus...hehe. Det er helt absurd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snaom lite repekt. Det finnes MANGE navn fordi alle har forskjellig smak. Hvis noen liker navnet Linus la dem nå få lov til det. Sikkert noen som syns ditt navn er grusomt.

Skrevet

Da har jeg mer problem med å se for meg en Christoffer som voksen.

Linus er veldig vanlig i Sverige. Kryr av voksne menn som heter det. Men Norge er jo ca 15 år etter svensk navnmote.

Skrevet

Om noen syns mitt navn er grusomt er det helt greit:) men Linus er bare ikke et navn noen kan si passer på en mann. Herreguuuud.. hadde vært så flau om jeg hadde hatt det navnet som voksen.

Skrevet

Det finnes over 600 Linus'ene i Norge, de aller fleste er født det siste tiåret. Det blir mao et ganske vanlig navn på voksne menn i 2020-2030 og utover.

Skrevet

Det er 17-18000 Christoffer/Kristoffer/Christopher i Norge, de aller fleste er født på 1980-tallet og er voksne i dag. Jeg vet om flere.

Skrevet

600 fordelt på 5 mill er ikke mye og langtfra et vanlig navn stakkars..

Skrevet

Personlig så syns jeg Linus er et grusomt navn.. :s

Men de fleste navn passer ikke helt i alle aldersgrupper vis man tenker sånn..

De typiske "mamma\bestemor" navnene som er nå, passer jo ikke akkurat på en baby.. Berit, Synnøve, Turid, Pål, Kåre, Sven, Trond.

Er sånn moten er, og snart kryr det desverre av Voksne Linuser. Bare vent noen 10år..

Skrevet

Linus kan kanskje virke rart på en voksen mann nå, men straks alle dagens Linuser blir voksne, er det så mange av dem at ingen synes det er noe rart lenger. Tenk noen år tilbake, har hørt folk si det samme med eksempelvis Jonas, men gjett om folk holder kjeft nå som vi har en feiende flott utenriksminister som heter det. It grows on you.

Skrevet

Gruer meg allerede--- hååper ikke lillepia mi gifter seg med en Linus..:P

Skrevet

Det er mange navn som er vanlige selv om det bare er noen hundre som heter det! F.eks. Gøril, Åsa, Valborg, Ulrik, Jarle, Jesper, Åsne, Rannveig, Lotte, Asgeir osv...

Så 600 kommer glatt inn i kategorien "vanlig"!

Skrevet

Og hvordan skulle det plage deg om du får en svigersønn med navnet Linus? Ville du heller hatt en Leander eller Chrisander? Og hvilken rolle skulle det spille uansett?

Skrevet

Nettopp. La folk syns navnet er grusomt, men man trenger ikke si det til de som faktisk har det navnet. Hadde du hatt det navnet som voksen hadde du blitt vant me navnet. Da hadde du nok ikke tenkt så over det

Skrevet

for en håpløs kommentar 13:51..

hvordan kan du vite at han ikke er bra nok for henne?

du ser jo bare på navnet!!

hvis samboeren min hadde et navn jeg syntes var grusomt hadde jeg ikke basert d på forholdet vårt..

"sorry du heter Ronny, det er ingen framtid mellom oss"

og kanskje er det moren til linus som gruer seg til den dagen linus møter datteren din, hun har jo sånnt et stygt navn

Skrevet

Det spiller en stor rolle da jeg er opptatt av at min jente skal få en mann det står respekt av og at han kommer fra en familie det står respekt av.. Sorry, men det står ikke respekt av foreldre som kaller barnet for linus ass..

Skrevet

Nå er jeg spent: hva heter lillesnuppa di, da?

Skrevet

Det ville nok vært ganske uvanlig om noen fra de kvinnelige halvdelen av de 5 millionene hadde hett Linus. Stakkars...

Skrevet

Jeg kjenner tre tøffe gutter som heter Linus. De har alle tre godt utdannete ressurssterke foreldre, samfunnsengasjerte og miljøbevisste, ujålete foreldre. Så jeg tror ikke du behøver bekymre deg for jentungen din, den voksne Linus vil nok ikke falle for henne, og i hvert fall trekke seg ganske så raskt når han møter svigermor.

Skrevet

Må si meg helt enig med HI.

Skrevet

For et tåpelig innlegg!

Skrevet

Har du hørt om Linus Pauling og Linus Torvalds, vil ikke kalde dem for guttunger. Så ja det har vi.

Skrevet

For et latterlig innlegg. Jeg synes Linus er et nydelig navn. Hadde jeg fått en gutt kunne jeg tenkt meg å bruke det navnet, men en venninne av meg som snart får gutt skal kalle han for Linus ( de er forøvrig høyt utdannet begge to).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...