Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa liker tydeligvis ikke vanlig kumelk... har prøvd de typer som finnes. Hun er litt over året nå og jeg har slutta med puppen på dagtid (får den til kvelden og på morningen). Men hun vil ikke ha vanlig melk! biola med smak går bra da:) så det har gått i det ei lita stund nå. Bør jeg da gi henne mme (vet ikke om hun vil ha det lenger heller da, men det har hun fått et par ganger tidligere når ikke jeg har kunnet amme) på dagtid eller er det ikke så nøye ettersom hun får litt pupp..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å varme den opp litt? Virket veldig bra hos oss.

Skrevet

ja men det funker heller ikke....blir litt frustrert, men f¨år håpe det kommer seg etterhvert da..

i dag blanda jeg litt vanlig lettmelk i biolan, men tror du ikke hun merka det!! helt utrolig, hun skal bare ikke ha...

Gjest bissen
Skrevet

Jentene mine brukte laang tid på å venne seg til kumelk..jeg ga bare en dråpe i mme i begynnelsen og blandet ut mer og mer. Hvis jenta di vil ha mme kan du jo prøve. Går jo an å ta en bitteliten dæsj med feks honning el malt for å få litt smak..uansett venner hun seg nok til det etterhvert:)

Skrevet

Kan det hende at hun ikke tåler den?

Prøv rismelk eller soyamelk - se om det funker!

(Det skal jeg selv prøve nå - kumelk er upopulært både kald og oppvarmet - is går ned på høykant.....)

Skrevet

Rismelk er populært her i huset. Og ikke er det like tungt å fordøye for små mager heller. Men man må jo ikke på død og liv gi melk da. Men som sagt så er rismelk veldig populært her hvertfall. Den er litt mildere og litt søtere i smaken og minner litt om morsmelk så kanskje lettere å like nettop derfor. Nå får man jo rismelk i de fleste matbutikker og så ikke så syr å handle inn heldigvis:)

Skrevet

vesla mi drikker heller ikke melk, derfor får hun ost på skiven til et måltid, en yougurt innimellom og biola liker hun kjempegodt :)

Vesla liker heller ikke mme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...