Gå til innhold

Hva tenner mennene deres på da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenom dere selvfølgelig!

Er det noe spesielt han tenner på, ala rollespill, leketøy, analsex osv?

Trenger tips til nye ting mannen kanskje ville likt, men han er veldig taus :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

analsex er favoritten her :)

Skrevet

se på damer som får store peniser i seg på film,tenke på at jeg får det samme, høre om når jeg har hatt meg med mine exer, bruke store dildoer på meg (noe jeg sier nei til for det er IKKE godt),høre på at jeg prater om fantasier,at jeg tar initiativ,binde meg fast,ta meg hardt....lista goes on and on for å si det slikt,men alt som er kinky tenner han på,.....uheldigvis....

Skrevet

det som får han til å gå helt av skaftet, er når jeg plutselig begynner å suge han. om han sitter å ser på tv, sitter på dataen eller bare ligger å prater i sengen. beg jeg da å dra av han buksa blir han helt vill:)

eller om jeg beg å fingre meg selv, stønne osv. da tar det ikke lang tid før han er i gang!!! hehehe:)

Skrevet

Hehe min tenner også veldig hvis jeg begynner å onanere i senga mens han ligger der. Han blir helt vill! ikke at det skjer ofte men er noe som tenner han skikkelig. Anbefales på det høyeste.

• 1 måned senere...
Skrevet

Han tenner veldig om jeg plutselig suger ham eller fingrer meg selv, eller om jeg legger meg på magen og sprer rumpeskalkene fra hverandre og sier "ta meg i rompen"

Skrevet

Så heldig du er da anonym 08.42!!! Jeg og vil ha en sånn mann!!!

Skrevet

Hei

min mann elsker når jeg kler meg opp i stayups med hofteholder, string og bh. Og hvis jeg da begynner og onanerer fremfor han så blir han helt gal. Han elsker det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Min mann tenner på alt mulig.... at jeg kysser ham villt, har på meg sexy undertøy, heller olje over kroppen hans og kuken mens jeg runker og suger ham, lar isbiter leke seg nedover kroppen hans, når jeg setter meg oppå han og glir nedover kuken hans, at jeg stønner HØYT, å ha sex på alle slagt rare steder. Gjerne hvor folk kan se oss.... :)

Skrevet

Å dusje sammen med ham, gir garantert et heftig samleie etterpå. Det samme når jeg ber ham om å gi meg oljemassasje. Når han er ferdig med å rumpa, tar han meg bakfra, og det kommer ekstra mye sæd ut av pikken hans, merker jeg. Ellers liker han når jeg forsiktig stryker en finger nedi rumpesprekken hans. Da kommer han nesten med det samme.

Skrevet

Mannen min elsker når jeg tar på meg sexy undertøy også, spesielt med strømper, korssett, hofteholdere. Han elsker også når jeg koser med meg selv. Er ofte enklere enn sex for han kommer jo bare av og se på ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Han elsker analsex, elsker røff og dominerende sex (han dominerer), han liker å voldta/bruke meg og mye mye mer.

Skrevet

Min samboer tenner på at jeg masturberer. Det gjør han utrlig kåt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...