Blind Gudinne Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor i alle dager bruker de ml i en oppskrift??? Når det ikke er mer enn 3 ml liksom?!? Noen som har noen gode ideer på hvor mye jeg skal ha oppi?
Blind Gudinne Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 He he, takk. Trenger egentlig ikke det nå, skal ut på kjøkkene og lage moffe-loffer. Mye lettere å forholde seg til kopper!
♥♥♥ Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jepp . Enig i at det er idiotisk å ha ml i en oppskrift. Hadde det enda vært av litt større mengde hadde det vært enklere å måle i ml enn gram men... Kos dere med moffe loffene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå