Gå til innhold

Dere som bruker bringerbærblad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt kapsler: Nature`s sunshine, red rasberry, på Life helsekost.

står ikke på esken når man skal begynne på disse. men helsekost-dama sa 4 uker før termin. Er ikke det sent da?

En døgndose er 2160mg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte 6-8 uker før termin jeg... Tok da 1200 mg for dagen men har økt til 2400 mg pr dag siste de siste 4 ukene før termin! Jeg fikk anbefalt å ta de fra åtte uker før. Det er i hvert fall ikke skadelig å begynne da... men det kan jo hende det vil ha samme effekt å begynne senere!!

Skrevet

Noen fler som vet? er bare så redd fr å starte for tidlig ettersom det sto på "bruksanvisningen" på helsekostbutikken at man skulle begynne 4 uker før. kan det ta skade å begynne tidligere?

Skrevet

Jeg fikk beskjed av helsekost-dama å starte 8 uker før termin...

Skrevet

Jeg kjøpte i dag har ca 8 uker igjen...Tenker begynne med 1200 mg så øke når jeg har 6 uker igjen.

Skrevet

Jeh har lest litt på nett om det nå, og de jeg har kjøpt skal man i hvert fall ikke begynne med før 4 uker før. Det kan sette igang premature rier hvis man starter for tidlig... , det skal jeg ikke sjangse på. Gjør som det står på pakningsvedlegget jeg, selv om jeg ser at fler får andre beskjeder.

Vet heller ikke om jeg stoler helt på de som jobber i helsekost. Ikke alle som kan alt og gir råd i litt hytt og pine har jeg fått intrykk av... stoler med på det som står anbefalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...