Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Har hatt pose til min datter i vogna i vinter, men det er jo for varmt nå.. Men dyne funker bare ikke... den sparker hun av, og hele sovesituasjonen blir bare tull... finner det noen slags sommerpose??
Sistah*G07*J09* Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 kjøp votteklipser. Slike som egentlig skal holde vottene fast i genser/jakken. Så klipser du de fast i vogna og i dyna, så holder dyna seg på plass Funket bra her, når mini bare sparket dyna av seg i vogna
Ranveig R Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Det fins forskjellige typar tynnare posar, f.eks. buggy snuggle. Det er ein fleecepose der ein kan ta v heile toppen og berre bruke underlaget - om det er varmt ein dag. Ein buggy snuggle er enkel å sy dersom du har symaskin og basic sykunnskap. Viss ikkje du syr sjølv, kan ein kjøpe buggy snuggle f.eks. her: http://www.barnevognskilt.no/default.asp?wpi=PRODUCTS&pagecount=1&catId=43
lille sprelle Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Hva med å bruke et lite ullteppe? Er ikke så lett å sparke av seg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Alt for varmt med dyne nå!!! Kjøp en tynn vognpose, finnes masse rundt omkring.
Hikken Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Er også mange damer rundt om som syr vognposer (meg selv inkludert, hoho ;-). Finner mye brukt og billig på finn.no også :-)
Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2009 Dere som syr, hva skal dere evt ha for det da?
Hikken Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Jeg tar 500 for en pose (+ porto), vet ikke hva andre tar. Er to stykker her, og kommer to til i løpet av helgen: http://helenesroterom.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Jeg holder på å sy vår/sommer vognpose nå... Er ikke så vanskelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå