Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syte Syte :P

Men jeg verker så innmari i leggene og i hoftene!!!

Hva skal jeg verke i leggene etter da??? uff, alt som følger med den

graviditeten altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge manuellterapauten der det fordi musklene og diverse...bla...bla (jeg datt litt ut, hehe...) går ned i leggene, så derfor vil mange som har bekkenplager (det kjenner man gjerne i hofter, rumpe og symfyseområdet) også få vondt i leggene. Prøv å få mannen din til å massere deg litt på rumpen og lårene, det kan løse det opp litt.

Skrevet

Sjekk med en kiropraktor om du har bekkenlåsning...

 

Da jeg fikk vite at jeg hadde det, så fikk jeg beskjed om at det ikke var rart at jeg hadde vondt andre steder også, når jeg hadde null bevegelse i bekkenet...

 

Tre-fire behandlinger så var jeg helt fin igjen!! (Og jeg kunne nesten ikke gå i en periode...) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...