november prinsessa + 1 i magen Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hei! Jeg gir meg som selger av Mary Kay. Om det er noen som er interessert i å kjøpe produkter, får de 25 % avslag. Kan også lage pakkepriser om noen er interessert! Ta kontakt på PM
Belladonna med to gutter Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har en venninne som vil melde meg inn/verve meg... Tør jeg spørre hvorfor du slutter? Jeg vet ikke helt om jeg vil joine MK...
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg synest det blir for mye mas, og så har jeg veldig liten tid/ krefter til overs til å reise ut å jobbe med det etter en full dag på jobb ( Jobber 100% og en mann som jobber borte 14. dager i strekk). MK har møter hver mandag, men jeg har ikke orket å gått etter jobb og legging av prinsessa. Men det er noe du må føle på selv. Så er det det at du ikke skal "ta andre sine kunder". Har en MK konsulent solgt til en kunde som kommer på kurs hos deg, får du ikke regstrere den kunden, og hun må handle hos hun hun handlet hos først.. Skjønet du den? Her som jeg bor er det ikke så stort, og alle "potensielle" kunder er tatt av hun som vervet meg.. hehe Føler også at jeg ikke "brenner" for dette slik som jeg føler de andre gjør. Er virkelig gode produkter, jeg er 100 % fornøyd, og det har de jo garanti for også. Og det er gode penger å tjene om du er aktiv. Får mye gode tilbakemeldinger på de. Sitter igjen med et ganske stort lager av div, da du må handle for en viss sum for å komme opp i gode prosenter. Dette må du nesten vurdere selv. Var ganske giret når jeg startet, hadde litt kurs, men ga meg etter en stund. Det ble for mye mas og press fra jentene, synest jeg. Men ingen er lik:) Lykke til med avgjørelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå