Gå til innhold

Nå er det maiiiii :o)


eplepeple

Anbefalte innlegg

Denne måneden skal vi føde dere :o) herllig!! Noen flere som gleder seg? Jeg gleder meg veldig.....ikke til smertene da, men det må vi igjennom :) får tro at det går greit. Blir spennende iallefall. Tenk når vi ser barnet for første gang :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg skikkelig til fødselen setter i gang.. Smertene taklet jeg sist, så jeg tror nok jeg skal takle det igjen.. Jeg hadde en kjempefin fødselsopplevelse sist, noe som sikkert gjør at jeg ikke gruer meg i det hele tatt.. 1 time etter fødselen sa jeg at jeg godt kunne gjøre det en gang til.. Så da kunne det ikke ha vært så ille.. hehe.. ;)

 

Jeg har egentlig trodd jeg kom til å få April baby, siden vannet gikk i uke 32 sist.. Men i det siste har jeg følt at jeg kom til å gå litt ut i Mai.. Å jeg føler det er helt greit.. Er litt lei nå, men ikke så lei at jeg ikke holder ut noen dager, uker til..

 

Åååååh, hvor jeg gleder meg til å holde veslejenta mi og hilse skikkelig på henne... Weeeeheeeee...

 

Lykke til, alle mann....Kvinner.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin da?

Jeg har 16. mai og venter ei jente selv :)

Godt å høre at flere gleder seg. Er mange som gruer seg...og det skjønner jeg jo godt. Men knall å høre at ei som har født før, ikke har blitt totalt skrekkslagen da he he :) Er førstegangsfødende, så jeg er lykkelig uviten om det vi skal igjennom, både av fødsel og barseltid.

Tror i grunn det blir herlig jeg. Er iallfall fylt med en lykkerus som ikke kan sammenliknes med noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min termin er 15 mai.. (Tok tidlig test) Men hun er litt liten av vekst, så ultralydterminen er 22 mai.. Blir spennende hvor lenge jeg går denne gangen... Er litt rart at sist gang så hadde vannet gått for seks uker siden.. ;) Men jenta har det best i magen frem mot termin, så jeg er glad for at hun har fått ligge i magen så lenge.. =o)

 

Den følelsen i det en har mestret det å trykke ut barnet, at en har hatt styrke til å gjennomføre det.. Å all adrenalin og endorfin som kroppen då har.. Så stolt en er av seg selv for å ha klart det.. Å ikke minst få holde og klemme på den lille, som en har ventet så lenge på... DÈN følelsen er bare verdt alt det vonde en har hatt... Jeg gleder meg virkelig til den lykke-rus-følelsen... Den overskygget i vertfall mine smerter.. Nok til at jeg sa at "dette kan jeg gjøre igjen" like etter fødselen... =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig er mnd. kommet! Jeg både gleder meg og gruer meg til fødselen. Tror jeg gleder meg mest. Har blandede følelser for å føde. Har gjort det 3 ganger før. Selv om andre fødselen var helt jævlig sa jeg rett etterpå at det der var jo ikke så galt...hehe....så man glemmer smertene med en gang barnet blir lagt på magen, og godt er det!

Siste fødsel var drømmefødsel i forhold til de to første, så håper og tror at denne også kommer til å gå fint.

Har 26 dager igjen den 2. mai, altså om noen minutter :o) så tiden går fort nå fremover. Håper han kommer om 1 uke eller noe sånt.

 

Lykke til alle mai-fødende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa endelig er det mai :o))))

 

9 dager igjen her til termin 11 mai.Vil så innmari føde neste helg. Hadde passet bra, for da order alt seg med barnevaktene. Har to jenter fra før, og sist fødsel var virkelig så bra, at jeg har begynt å tvile på om jeg kan få en så bra fødsel nr 3. Krysser fingrene og forsøker å ikke være for overtroisk.

 

Ellers så kan jeg bare signere det Torill skrev så bra. Lykkerusen av å ha klart å føde og holde den lille overskygger de fleste smerter.

 

Lykke til alle fødekvinner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...