Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at jeg er i ferd med å miste lille bebisen i magen.Jeg er 10+6 og har blødd litt igår og idag. Fikk beskjed av legen at det var lite å gjøre, skulle bare ta det med ro så lenge jeg ikke begynner å blø kraftig. Det trenger ikke å være abort, men jeg er kjempe redd. Det kommer litt blod og litt mørkt slim. Legen ville ha meg på tidlig ultralyd for å sjekke. Jeg har litt menssmerter, men ikke veldig vondt..

Noen som har opplevd det samme og at det har gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er blodet som kommer da? Er det friskt eller er det mørkt? Så vidt jeg vet så er det ingen fare om det er mørkt, men er det friskt ville jeg ringt sykehuset bare for å snakket med dem, når du er bekymret er det ikke bra for dere begge.Det å snakke med en kyndig person er vel det beste i slike tilfeller. Google litt og finn ut mer om det på nettet.

Håper det går bre med deg!

Skrevet

jeg hadde blødninger i mitt første svangerskap,begynte i uke 5 og blødde vel et par tre ganger frem til uke 13 eller moe sånt.jeg ble sent på tidlig ultralyd,og det viste seg at morkaken låg litt over livmoråpningen. Fikk beskjed om å ta d helt med ro.

Kan være lurt å få sjekket bare for å være sikker på at alt er ok:-)

Skrevet

Høres veldig likt ut som det jeg opplever om dagen. Har også blødd litt.

Vi må bare krysse fingrene og håpe at det går bra med oss begge!

Lykke til!!

Skrevet

Det er ikke uvanlig å blø noe under svangerskapet. Det kan være mange grunner til det.

Man kan faktisk miste uten at det blør i det hele tatt. (Opplevd selv)

Få tatt en UL, bare for å få bekreftet at alt er i orden.

Lykke til videre med svangerskapet.

Krysser fingrene for at alt er i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...