Gå til innhold

Hvordan drypptørker man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig dårlig husmoremne her ser jeg ja, aner ikke hvordan man gjør det. Ville normalt ringt min mor, men hun er på weekend-tur i utlandet i helgen....

Skal vaske på finvask/ullvask og drypptørke etterpå, men må de være helt våte da? Uten sentrifugering og henge de i dusjen, eller kan jeg sentrifugere litt.....

Hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du skal vaske?

Skrevet

Jeg har alltid tatt sjansen på å sentrifugere det litt ja...

Er det ull, så er det beste å legge det på et varmt gulv f.eks.

Pene ullting vasker jeg på ullprogram med 850 omdr. på sentrifuge og deretter legger det på et håndkle på badegulvet. Alternativt danderer det på toppen av tørkestativet.

Aner jo ikke hva du skal vaske, men det er det jeg vet (er heller ingen god "husmor" - og pleier å gjøre som deg - ringe mamma.... hehe)

Skrevet

Finvask bomull som blir hengt opp kliss vått trengs ikke strykes. Så sant du ikke skal i noe veldig formelt som bryllup o.l

Skrevet

Er gardiner jeg skal vaske. Sanne helt tynne som man kan se gjennom. Skal bare gjøre det før vi flytter å tenkte det var smart siden jeg har mer tid nå som vi bare har 1 barn og ikke 2.......

Finvask programmet på maskinen er kansje ikke så mye sentrifugering på. Ellers må jeg skru det av og la det i ligge i siste skyllevann.....

Hmm..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...