Kitti Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Vet med sikkerhet at min sønn på 4 år sitter foran i fanget på stemor i cabrolen mens Bf kjører, uten sete. jeg blir helt desperat på tanken. Har sagt at det er uaktuelt, fikk bare svar tilbake at jeg må gå i meg selv før jeg krevde slike ting. Hva kan jeg gjøre? det de gjør er jo livsfarlig. Vet også at når barnefar kjører alene med sønnen vår, lar han 4 åringen sitte i forsetet uten bilsete.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Jeg ville ha ringt inn bekymringsmelding til barnevernet. Rett og slett. Og hvis du vet et tidspunkt han er ute og kjører ville jeg jammen ringt politi også. Det er få ting som provoserer meg mer enn at folk bevisst utsetter sitt barn for livsfare på den måten. Og hadde det i tillegg vært mitt eget barn ville jeg satt himmel og jord i bevegelse for å få slutt på det.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Hvorfor lar du dem i det hele tatt forlate gårdsplassen din uten bilsete? Ikke ta gutten ut av huset når du ser de kommer, gå på trappa og snakk med dem. Tilby dem setet fra din egen bil, og tilby deg å feste det inn. mne dersom han sier nei, så må du bare snu på trappa, og si det var synd, da blir han hjemme denne helga, for jeg gidder ikke la deg bryte loven med mitt barns liv som innsats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå