Gå til innhold

til dere med bekkenløsning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan er formen deres ? jeg begynner å lure på hvordan i all verden jeg skal klare å føde når jeg så vidt klarer å bevege beina uten at det er vondt. Skal vartfall ha epidural ...for å ikke ble enda mer "skadet" i bekkene under fødsel....

 

3 gang dette , men har aldri tidligere hatt bekkenløsning...

noen som har det lignende ? jeg har stråleringer langt ned til knære på innsiden av lårene ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekkenløsning er ikke noe godt.. Jeg hadde det både i det forige svangerskapet og i dette.. Men den siste tiden har det blitt bedre.. De sier at når hodet til ungen siger godt ned i bekkenet så blir det mer stabilt, å ikke så vondt lenger..

 

Du vil ikke bli mer skadet i bekkenet under fødselen.. Denne bekkenløsningen er viktig for at bekkenet skal bli mer "elastisk" slik at barnet lettere kan komme igjennom.. Dette skal normalt skje helt i slutten av svangerskapet.. Men hos noen så skjer denne "elastiske" endringen litt for tidlig, å en blir plaget i svangerskapet..

 

Jeg har gått til akupunktur siden desember, å det har hjulpet veldig... Du kan jo prøve det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... :) går til kiroprator 2 ganger i uken , og fysio 1 gang i uken. Eneste som hjelper på strålingene er at kiropratoren knekker meg på plass.. men jeg jeg glemte å skrive at jeg har i tilegg til bekkenløsning , Bekken LÅSNING.... derfor jeg har litt "ekstra" vondt...

Har prøvd akupunktur , men hjalp ikke på meg ...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror som deg, anonym, at det er veldig individuelt hva som hjelper.. Mulig det kan være låsning trådstarter har... Og da er vel kiropraktor den beste til å hjelpe.. Jeg gikk til fysio og bekkentrening i mitt forige svangerskap, å det hjalp ikke meg noe.. Men akupunktur har hjulpet veldig.. Å det er mot smertene jeg har fremme på symfysen.. Jeg klarte ikke løfte beina mine opp på en puff, men etter akupunkturen klarer jeg det fint uten smerte... Så en må nok finne den metoden som hjelper mot sine plager.. Er nok individuelt.. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd osteopat? hvis ikke¨- gjør det! og det er lurt før bekkenet har grodd på plass!!! Det er min sterkeste anbefalning som meget sterkt plaget med bekkenløsning/låsning.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...