Gå til innhold

Må håppe over til mai klubben


Liicha

Anbefalte innlegg

er førstegangs. hadde termin 21 april. er 10 dager over tida nå.. var på vurdering idag. fikk akupungtur å jordmoren utvidet livmorhalsen/munn. sitter hær med rier med 20 minutters mellomrom pluss minus... har troen på at det skjer noe inatt, kansje blir det en 1.mai baby. blir uansett satt igang lørdag om han ikke vil ut før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommer skal du være :) Mai-barn er koselig det og da :D

Sikkert kjedelig og gå så lenge og vente på å få se den lille..

Lykke til med rier,eventuellt igangsetting på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen i mai klubben :)

håper du slipper å bli satt i gang... med drupp.. Gjør alt du kan for å komme i natuurlig fødsel. :) masse sex ( selv om det nå er vanskelig) , akupunktur, fotsone , reflkesologi osv osv ...:) lykke til . Finere måned å fylle året sitt i , i mai ..enn april;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen... Jeg håper for din del at det blir en 1.mai baby på deg!!!! =o) Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ! :)

våkknet imårrest med ca 5 min mella hver rie.. dro på sjukehuse for å skjekke hvordan det lå ann. ble sendt hjem, hadde 2-3 cm tror jeg, skulle komme tilbake på kvelden for ny skjekk. har sterke rier, kommer ikke helt regelmessig enda, men det er 10 minutt pluss minus nå og når de kommer er de krafrige så regner med å få i kveld/natt og vist ikke så blir jeg uansett satt igang imorgen tidlig. Lykke til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...