Expat Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 lar fireåringen herje ute i strømpis og kjole? Har noen "lekekjoler" dvs lettvaska/utvaska kjoler og ditto strømpebukser som hun er ute og klatrer i trær i... Sparer noen tårer på det...
Ranveig R Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Vel, eg har ein på 3 1/2 som aldri har ytra ønske om å herje ute i kjole og strømpis. Men han er gutt då, så det kan ha noko med saka å gjere. Lille er berre 18 mnd, men allerede glad i kjolar, og ligg finkjolen framme etter besøk står ho med den i armane og sutrar til ho får den på. Nei, så sant véret tillater det skal ho få gå i kjole så masse ho berre vil. Får heller sy nokre "brukskjolar" viss det blir eit behov. Ser ikkje kvifor dei IKKJE skulle få lov. Om ein kjole går i stykker så er det vel ikkje vanskelegare å reparere/dyrare å kjøpe ny enn ei bukse?
mai mammaen til to Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 her får jenten min på snart 3 gå med kjoler ute og. trenger ikke være overpyntet av den grunn. er deilig å gå med kjole og tunikaer nå
Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Minste her griner om hun må gå i bukser.... orker ikke den kampen hver eneste dag nei. Vi har heller ikke forskjell på bhg klær og andre klær. De er jo mest i bhg uansett.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Vi har ca 25 kjoler i kommoden hennes så det er klart de skal brukes. Jeg ser ikke problemet med å la henne ha ballerinakjole i sandkassa, eller la henne grave i jorda og spise is med tyllskjørt, gjerne samtidig. Noe annet ville vært diskriminering synes jeg.
Mammapudding Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Leah har mange kjoler som hun bruker til vanlig, og dermed får leke ute i på lik linje med bukse og genser. Så har hun 2 finkjoler som brukes i bursdager o.l. (Å der blir det jo som regel en del gris også da:)
hit og dit Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Mallo får herje i alt ho har. Eg er ikkje redd for at noko skal bli ødelagt, og velfungerande vaskemaskin har me. Kjole som bukse, bluse som skjørt. Det er berre tøyfiller, så lenge ungen har det gøy så skal ikkje min forfengelighet for kle sette stopper for leiken. Eg orker heller ikkje kjøpe kle som er så dyre eller fancy at eg ikkje kan la ho vera den ho er i dei.
lille sprelle Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Får lov til å herje uansett hva hun har på seg! Bruker mye kort selekjole med body og strømpebukse. Strømpebuksene ser jo ikke ut etterhvert, men......det finnes flere i butikken! Har spart en til "pent". Dvs hun får herje i den også, men vi tar ikke på den annet enn når vi skal bort.
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 nei, min 3 åring går nesten bare med kjoler. jeg liker kjoler best fordi hun er litt rund rundt magen og mange bukser er så trange i livet.
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Det høres veldig smart ut Expat :-) Jeg hadde ikke orket å krangle på det. Kjoler er jo like greie som alt annet av klær synes nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå