Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt engstelig nå.. Har blødd litt idag og blir litt urolig for om noe kan ha gått galt. Blør ikke så veldig mye,men det kommer stadig friskt blod på papiret når jeg er på do. Er det noen som har opplevd noe liknende? Jeg er 10 uker på vei og er livredd for at det kan ha gått galt. Vet jo at det kan være ganske vanlig med noen blødninger, men blir så urolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!

Sliter med det samme... er bare 5 uker på vei, men begynte å blø dagen etter jeg fikk vite det :-( Blødde pittelitt for to dager siden, litt mer i går og ingenting i dag. Aner ikke hva det kan være. Har aldri være gravid før så vet liksom ikke hva som er normalt. Hvor mye må man blø for at det kan være en SA?

Har fått time til UL på mandag, men klarer ikke vente så lenge så blir å dra på legevakta i løpet av dagen regner jeg med for å få sjekket.

Vi får krysse fingrene begge to! Lykke til! :-)

Skrevet

Masse lykke til!! Har lest litt her og der at det ikke trenger å være SA selv om man blør litt, men man blir jo livredd og tenker det verste. Første gangen for meg også. Vi får håpe at vi beholder spiren vår begge to og at disse blødningene kommer av helt andre grunner.

Jeg skal til jordmor på mandag, så håper jeg kanskje kan få noen svar da..

Vi krysser fingrene!!!

Skrevet

va til vanlig svangerskapskontroll på onsdag, der sa legen min. begynner du å blø, sett deg ned, prøv å slappe av og ring til lege/legevakta....... e hadde bare litt brunlig utflod når e va 5+5 å e ringte me en gang til legevakta å fikk komme ganske fort, va nå heilt fortvila for hadde lest inne her at ei begynte me brun utflod og mista til slutt........ men her e alt i orden og e 9+0 i dag...... på legevakta anbefalte de me å gå til legen min neste dag, å der tok ho underlivssjekk og alt såg fint ut men ho sendte me på gyn poliklinikk slik at e fikk tatt ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...