Gå til innhold

Ingen tvil om at jeg har en liten plugg...hehehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på legekontroll med Isak i dag, han er 7 uker i morgen.

6365 gram og 61 lang. En skikkelig plugg, ikke akkurat noen baby lengre.

Får i hvertfall nok mat da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe! min er 7 mnd og veier 7,5 og er 67 lang!

Skrevet

Morsomt, vår eldste var nesten nøyaktig like stor då han var 8 veker gamal (6315g og 61,5cm). Det er litt å bære på ja, heldigvis flatar ofte vekta litt ut når dei begynner å krype :o)

Ei veninne av meg var på kontroll med småen på knappe 5 mnd her hin dagen, han var no rett over 9kg og 66cm. Herlige bollekjakar!

Det er godt når dei har litt å gå på :o)

Skrevet

Jada, er godt at de har noe å gå på, men samtidig er det litt vemodig.

Er siste barnet vårt og jeg skulle kose meg leeenge med lille babyen min, men så vokser han så fort at jeg nesten ikke rekker å følge med, bruker 62 i klær, og jeg har begynt å vaske opp klær i str 68.

De vokser så alt for fort:(

Kan ikke går rundt å bære så mye på han heller, han er for tung til det, men vi koser oss alikevel da. Jeg verdsetter hvert eneste minutt med den lille-store gutten min:) hehehe

Skrevet

hvor stor var han når han ble født da?

mini var 3500 når han ble født og ca 6 kg når han var 6 uker. nå er han snart ett år og er vel rundt 9.5kg... ;) en skikkelig plugg når han han var liten men han sluttet å ligge på seg så mye når han var 6-7 mnd

Skrevet

han var 3945 gram og 54 lang da han ble født.

Helsesøster sa at de vokser i rykk og napp, så da har han tydligvis hatt ett "rykk" nå etter fødselen. Håper det roer seg litt så han ikke blir for stor så alt for fort.

Storesøster er snart 2,5 år og var lita og søt leeeeenge.

Nå er hun 13 kg. Fortsetter han å vokse i samme tempo, vil han snart nå henne igjen...hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...