Gå til innhold

POLARAMIN TABLETTER...?? og gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som tar disse?

Blir man ekstremt trøtt av de?

Funker de?

Fikk de på blå resept av legen idag, snørrete osv hele tiden og tetter seg på kveldene:(

tar vanligvis andre tabletter, husker ikke hva de heter, har ikke brukt de siden i fjor sommer... men siden jeg er gravid fikk jeg disse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker de ja, syns de er helt grusomme.Skal ta 1-4 i døgnet, MÅ ha 4, men da fungerer jeg ikke i det hele tatt, blir supertrøtt og slapp og kan nesten ikke følge med på et tv-program engang.

Er helt uutholdelig, håper legen har noe annet til meg :/

Skrevet

usja da.. jeg so er trøtt nok fra før.... får holde meg unna så lenge som mulig:)

Skrevet

Huff da... Ha fått disse på resept idag jeg og... Men ikke rukket å prøve enda

Skrevet

Ja, jeg fikk de utskrevet da jeg hadde svangerskapskløe. Merket ikke noe til de, alt var som vanlig, og de funket ikke til sitt formål i det hele tatt..

Skrevet

Er trøtt fra før av så tenkte jeg skulle holde meg unna de,men måtte ta de likevel nå,men siden jeg er trøtt fra før av så merket jeg ikke veldig forskjell,men ja man blir trøtt av de,men gjør vel det av alle alleri tabletter.

Jeg tar de på kvelden da skal jeg jo sove likevel,og har slitt med søvnen i det siste siden magen er stor og i veien...tar 1 til dagen 60 mg.

Var bedre for min del og være trøtt enn å føle at hode eksploderer pga allergi,tett nese,vond hals og klør i øynene,hodeverk...ble amper og irritabel på alle.

Skrevet

ja, jeg tar disse tablettene, men synes de fungerer dårlig.. klør fortsatt VELDIG i øynene, tett og rennende neste, kløende hals, tett i bringen, kløe i ørene og masse hodepine..

Sitter mye inne, da jeg blir ekstremt ille av å være ute..

Men blir super trøtt av de!!!

Skrevet

Jeg fikk de av legen etter jeg ble gravid, men må vel stemme i med de andre som har svart her inne at de funker heller dårlig.. Bedre enn ingenting, men fremdeles dårligere enn de jeg vanligvis bruker!

Ble veldig trøtt i begynnelsen (men kan ha en sammenheng med at jeg var generelt veldig trøtt da, fikk de da jeg var 7 uker på vei), men er blitt mye bedre nå, er nå 12+2 og trøttheten begynner å gi seg.

Skrevet

hm.... så an kan rett og slett bli trøttere enn hva man er og risikere at de egentlig ikke funker? dårlig sammenheng... skal vente lengst mulig med å begynne på de siden jeg allerede er trøtt hele tiden... men må nok krype til korset om ikke så lenge.. :(

Skrevet

Jeg fikk de i fjor, men måtte tilbake fordi jeg følte at jeg var en fare i trafikken.. Var avhenging av å kunne kjøre, og det skal man ikke når man bruker disse tab..

Fikk annen allergi medisin, cetirizin hexal eller noe sånt..

Skrevet

Jeg går på de..Desverre..Bruker tilvanlig cetrizin, aerius eller zyrtec, men de er jo bannlyst nå når jeg er gravid.. Får ikke bruke den vanlige nesesprayen min heller.. Blir så utrolig trøtt og slapp av poleramin, tar 4 tabletter daglig og de slår meg helt ut.. Virker ikke noe serlig, men er jo bedre en ingenting..Sitter en del inne for og unngå mest mulig direkte kontakt med pollen.. Er sykmeldt fordi jeg er så dårlig klarer ikke å fungere i arbeidet når jeg er så trøtt av desse tablettene også fordi virkningen av de er ganske lav...Tror det blir en lang pollen sesong i år gitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...