bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 dette er jo rett og slett håpløst. ammer, så puppene mine er aaltfor store. bruker s/m i klær. og de kjolene har jo ikke plass til mer enn en b-cup. har prøvd x antall kjoler i dag og så like grusom ut i alle. hele meg er jo bare pupp. hjelper jo lite at jeg er kjempekort i overkroppen. blæh..
Ranveig R Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Einig med du - det er klin umulig å finne kjoler utan "avsatt puppeplass" som eg kallar det. Det er alltid ein søm som kjem TVERS over puppene (ev. på skrå)... Bunad er det einaste eg har funne som funkar...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 he he.. sant det. brukte faktisk bunaden nå i april. men det var et helsikes styr hver gang jeg skulle amme. og i tillegg var det varmt. skal ha navnefest i juni, så da skal jeg bare ha bunad på under seremonien, siden ungene skal ha bunad på. og så var jo planen å hoppe i en søt lett kjole etterpå. sånn at jeg ikke renner bort. men det skulle jo ikke være enkelt.
Ranveig R Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Nei, det er ikkje enkelt i det heile tatt... Å amme i bunad er kanskje enklare (alt etter som kva for ein bunad du har).. Eg måtte bla fram puppen då vi var i dåp til fettern til ungane, i kyrkja. Lille hadde dunka seg kraftig og ville absolutt ikkje roe seg. Føltes litt feil, måtte jo åpne opp både livet og skjorta så det var fritt innsyn liksom. Nei, det er ikkje lett. Kanskje det går an å finne nokon på nett ein plass? Har aldri gjort det sjølv, tør ikkje å kjøpe utan å prøve først. Lykke til med navnefest og kjolejakt!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2009 he he he.. jeg syntes jeg ser det. jeg må av med søljer,brystduk, og forkle,knappe opp både bunad og skjorte og så lirke puppen ut. hehe.. litt av et prosjekt. ja jeg får google litt. skal skrike ut om jeg finner noe. takk for det
Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Det finnes søren ikke:p Eller jo, de kjolene som er in nå, med sånn "ruglestrikk" over puppene er genialt:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2009 ruglestrikk meg opp i rumpen. jeg ser søren ikke ut i det heller jeg. som sagt, veldig kort-liten overkropp og gigapupper for tiden. ingen god combo. sukk.. jeg får bare innfinne meg med at jeg kun består av pupper og lange bein.
frøet76 Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Hadde de ruglestrikkene vært dobbelt så brede så!.... Det er de ikke. Strikken stopper midt på, og det ser ikke pent ut. Dessverre er idealkvinnen uten former nå, så de med store pupper finner hverken kjoler eller BH i vanlige kjedebutikker. Føles diskriminerende, og jeg blir forbanna! Kanskje jeg skal starte en Facebookgruppe!!!? He-he....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2009 he he.. ja gjør det... jeg melder meg inn. ja det verste med at strikken stopper midt på, er at da går kjolen rett ned derfra og ser da ut som et telt. nyydelig. he he.. eller så har du de kjolene der hele overkroppen på kjolen er sånt strikk. blir plass til puppene, men de tar hele strikken og så ser det rart ut igjen..
bl0mma Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 va med o kjøpe en kjole som er rak i modellen uten "puppesøm" så kan du kjøpe ett silke band på hobby butiken som du knyter under pupparne?
* 5 om dagen * Skrevet 1. mai 2009 #11 Skrevet 1. mai 2009 hadde jeg hatt dette problemet tror jeg at jeg hadde fått noen til å sy en penkjole eller sommerkjole gitt,etter mål....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2009 jo, men blir ikke det veldig dyrt? jeg vet jo av erfaring at puppene mine blir lite igjen av etter amming. så gidder ikke å kjøpe en svindyr kjole som blir for stor etter noen mnd.
* 5 om dagen * Skrevet 1. mai 2009 #13 Skrevet 1. mai 2009 jo,det kan fort bli dyrt,men om du går til en som driver med dette på litt hobbybasis,trenger det ikke bli så dyrt,og hvis du skal ha en enkel kjole,trenger det heller ikke koste så mye. nå som det er mai mnd, og kanskje endel ting som skjer,så får du jo brukt den noen ganger da, og da vil det jo lønne seg,enn om du må gå i en spesialbutikk,eller merkebutikk,blir det fort dyrt det også.
Miffs Skrevet 1. mai 2009 #14 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har funnet en og annen på HM, men omtrent bare slike som knytes på kryss og er trekantet foran. Ala denne her: http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S Den passformen gjør det hvertfall lett å amme (evt ha en singlet inni son du drar opp, og dra kjolen ned så slipper du vise noe som helst), men ellers ville jeg kanskje gått for en fin topp med skjørt til.
Amonym i dag Skrevet 1. mai 2009 #16 Skrevet 1. mai 2009 På ellos.no har de faktisk et stort utvalg av forskjellige typer kjoler http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=35305 Der kan du forresten få 40 % rabatt på en vare også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå