lego Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg har så sinnsykt mye melk så jeg holder på å sprenge føles det ut som. Har nesten konstant melkespreng. Jeg regner med at hun våkner nå snart og skal ha litt mat, så da får jeg nok "tømt" den ene puppen, men hva gjør jeg med den andre puppen da? Skal jeg pumpe ut det værste sprenget? Kommer sikkert til å bli sprengt innen neste måltid uansett da, men.... Jeg prøver å holde ut med litt spreng altså, men jeg vet at det kan bli lenge til neste måltid, og da kommer jeg til å være så sprengt at hun ikke klarer å ta ordentlig tak i puppen....Kan sikkert prøve å pumpe litt når hun våkner i natt, men da er hun som regel veldig klar for mat, og da risikerer jeg å vekke hele huset mens hun venter på at jeg skal få pumpet ut litt... Noen gode råd?
mamman til to gutter Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg ville pumpet litt, ikke så det blir tomt, men bare sånn at du blir kvitt det verste sprenget.
FuckFace Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Du kan pumpe ut det verste, men tar du for mye, vil produksjonen gå opp og det vil bli enda verre neste gang. Har hun økedøgn kanskje?
lego Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 Hun er ikke mer enn 8 dager gammel så det er nok ikke økedøgn, er nok bare jeg som er heldig og har masse melk denne gangen... Er også litt redd for å øke produksjonen, så jeg holder stort sett ut med litt spreng, men det er helt sinnsykt spreng nå i kveld, og ihvertfall 4 timer til neste måltid regner jeg med... Tror jeg ender opp med å pumpe ut det værste sprenget ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå