Gå til innhold

kan noen se hit? angående angrepille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde sex tirsdag og tok en angrepille, så hadde vi sex ca 1 t etter jeg tok den.

så i dag fikk jeg positiv eggløsningstest..

betyr det at angrepilla ikke funker eller bestyr det at hormonene i angrepilla påvirker eggløsningstesten?

temper også..

og temperne mine ligger på 36.4 og 36.5 før eggløsning. hadde første dag i siste mens den 21 april, så er ikke så lenge siden.

men sluttet på p-pillene 28 feb og har bare hatt den menstruasjon siden da. bortsett fra bortfallsblødningen som kom 28 februar da jeg sluttet.

tirsdag var tempen 36.3 og i dag 37.. fikk ikke tempet på onsdag.

skjønner ikke helt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor først slutt m pilla, så ha sex,så angrepilla så sex etter det igjenn??skulle tro du har lært etter en angrepille. Virke som du vil bli gravid.

Skrevet

Jeg ble gravid, selv med angrepile...;o(

Skrevet

for jeg trodde at angrepilla sku funke hele den dagen etter jeg hadde tatt den vell. og det var jo bare en time etter jeg tok den..

jeg har ikke noe i mot å bli gravid, men min ex som jeg da har sex med ennå og vil bli sammen med igjen er ikke klar for barn. jeg tåler ikke hormon prevensjon, og får ikke lov av legen å bruke dette mer.. har prøvd alt og blir kjempe syk av alle sorter..

hva er vitsen å svare når du ikke kan svare på noe av det jeg spør om?

Skrevet

huffda..

men merket du noe av pilla?

jeg er kjempe kvalm og slapp og svimmel.. føler meg elendig..

Skrevet

Kondom er tingen. Billigere enn angrepilla

Skrevet

ja vi brukte kondom først, men så sprakk den så da var det ikke så nøyye når det allerede var skjedd..

vi hadde sex flere ganger den dagen og jeg var sikker på pilla sku funke resten av dagen ellers ville jeg jo ikke hatt ubeskyttet sex på nytt rett etter..

Skrevet

Hormonene i angrepilla er omtrent det samme som i p-piller, bare en skikkelig hestedose, så det skal ikke ha noe å si for eggeløsningstester eller gravidetstester tror jeg.

Pilla virker jo ved at den hemmer eggeløsning, så hvis eggeløsningen var i gang allerede da du tok pillen er det ikke sikkert den hjelper (den hindrer til en viss grad at egg fester seg da). Så hvis du ikke vil bli gravid bør du dra til lege og få satt i en kobberspiral, hvis du ikke bryr deg er det bare å smøre seg med tålmodighet og ta en test om et par uker.

Skrevet

Den er jo aldri 100% sikker. Og den mindre sikker jo lenger tid det går før du tar pillen. Jeg ble gravid selv om jeg tok angrepille.

Skrevet

HI her.

jeg tok angrepilla 3 t etter vi hadde hatt sex ca, og så hadde vi sex en gang etter det, ca 1 t etter jeg hadde tatt pilla..

jeg vil ikke ha spiral da jeg plages veldig med underlivet og smerter både der og i magen. skal til lege nå etter helgen pga magen så kan jo høre med legen da hva hun tror.

dere som har blitt gravid etter å ha tatt angrepille, merket dere noen bivirkninger av pillen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...