Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 er ett par dager siden jeg har kjent liv nå. er 21+1 nå. burde jeg bli bekymret? siden påske har jeg kjent liv flere ganger om dagen...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Prøv med iskald søt drikke, som saft og cola f.eks. Dult litt borti magen også, da skal det som regel bli litt ekstra aktivitet. Ville ringt lege hvis du ikke kjenner liv i morra, kan være en helt naturlig grunn, babyen kan ha lagt seg på en annen måte, men bedre å sjekke enn å gå å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Ja da ville jeg ringt jordmor og fått dette sjekket...synes du skal ta en telefon til føden alt i kveld jeg. Alt er sikkert bra men synes du bør få det sjekket opp...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 takk for raskt svar. skal ringe legevakta imorgen hvis jeg ikke kjenner noe. men hva er egnetlig sjangsen for at noe er galt? hva kan være galt? og kan de da gjøre noe? HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 ring føden, IKKE legevakt! det er heller ikke vanlig at en SKAL kjenne liv daglig før i uke 28, men bedre med en sjekk for mye.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Ja det er føden du skal ringe og ikke legevakta!!! Er ikke så mye de kan gjøre så tidlig, men bedre å få en sjekk så slipper du å bekymre deg. Spesielt siden du har kjent liv siden påske og det plutselig opphører!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Ring som sagt føden, i verste scenario blir du desverre igangsatt og må føde barnet på normal måte...(
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Du skal kjenne liv hver dag fra ca uke 24, ikke 28! Så ta en telefon du, det skader ikke, og jeg skjønner godt at du bekymrer deg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #9 Skrevet 30. april 2009 Du som sier over her at man ikke skal kjenne liv hver dag fra før uke 28, det stemmer overhode ikke. Man skal kjenne liv hver dag fra uke 24!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Hei Jeg begynte å kjenne liv i uke 17. Kjente litt liv stort sett daglig. Da jeg kom til uke 23 hadde jeg ikke kjent liv på nesten en uke. Jeg var så stresset på den tiden. Det var enormt mye å gjøre på jobb, jeg hadde to eldre barn og mye sosiale sammenkomster. Jeg var så utslitt... Da jeg endelig kom til legen, var alt normalt. Jeg aner ikke hvorfor han tok en sånn "pause", men alt var i hvert fall i orden. Så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men sjekk det opp, for å berolige deg selv. I mitt første svangerskap kjente jeg forøvrig ikke liv før i uke 24/25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå