2 små og en undulat Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Symfysemålet har nesten ikke gått opp noen ting på 2 uker og jeg må tisse HELE tida. Kan dette bety at magen har sunket? Noen som har opplevd det samme? Er forresten 34+1 uke på vei...
sjevne Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Magen min har også sunket. Jeg er i uke 36+2 og venter tredjemann. Jordmor tror jeg kommer til å føde før uke 38, men jeg holder forventningene nede ellers så blir tiden altfor lang. ;o) Vil gjerne nyte permisjonen litt også som begynner neste uke, men kommer`n så kommer`n og er hjertelig velkommen. Lykke til!!
Sofapute Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 når magen har sunket, vil det si at babyen har festet seg??
a-fem Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Når magen synker ordentlig, kan man ikke unngå å legge merke til det. Det blir et "tomrom" mellom mage og pupper. Den høye, stolte magen "faller" bare ned. Hodet festa seg i den tia magen sank hos meg.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Tulla mi ligger langt oppe, det kommenterer lege/jordmor hver gang jeg er inne på kontroll..og det har ikke forandra seg - er 35+0 i dag! Når det er sagt har jeg doblet antall dobesøk den siste uken - som allerede da var maaange. Lurer på hvordan det blir når magen synker :-0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå