Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har tenkt å prøve disse. Har det noe å si hvilke mg man bruker? Noen som har hatt godt resultat? Har lyst å ta av ca 20 kg. Hvor mye gikk du ned i mnd på den,med fornuftig kost?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jepp, har prøvd, fikk høyt blodtrykk av dem! Og har hatt det siden... Gikk ikke ned noe. Men ei venninne som brukte de gikk ned over 10 kg. Vet ikke hvor mye hun gikk ned i mnd da...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg prøvde reductil, og jeg ble så dårlig! Jeg fikk nesten ikke i meg mat i det hele tatt!! var var kvalm hele dagen, og bare tanken på mat gjorde meg enda kvalmere! jeg ble svimmel og begynnte å kaldsvette til tider. ikke noe serlig gøy nei! Jeg gjikk ned 5 kilo på ca 10 dager..
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg startet med reductil på mandag, har gått ned 2,5 kg siden da. Har ikke merket noe til bivirkningene, bortsett fra litt hodepine som går over hvis jeg drikker endel vann. Det er viktig å følge med på blodtrykket, sjekk hver 14. dag hos legen de 3 første mnd, deretter 1 gang i mnd i inntil et år (man får ikke gå på reductil sammenhengende i mer enn ett år). Sultfølelsen min er blitt mindre. Jeg har ikke lyst på godterier og snacks. Blir fortsatt sulten, men ikke SÅ sulten som jeg pleide å bli, og metthetsfølelsen kommer mye fortere, ergo spiser jeg mye mindre. Reductil virker på ca 60% av de som prøver pillene. Ikke bestill reductil på nettet eller kjøp av andre, blodtrykket er viktig(!!!!) å følge med på, samt hovne legger osv. Høyt blodtrykk over tid kan blant annet føre til hjerneslag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå