Single33 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Sånn!! Da er det fint ferdig med ins. hos Vitanova-og for et herlig sted og være:)Helt herlige damer og omgås i en sådan situasjon....tok akupunktur og fikk slappet av litt om ikke annet;) Fikk de beste attestene på rikets tilstand....så nå hopper jeg over i kategori "ruger"- føles bra!! Rart men godt....hadde et par skjønne dager i Køben...strålende sommer og mange og tjue grader! Så er den i boks ja....håper jeg....tror jeg...hmm....gikk ut døra med en finfin følelse iallefall....idag aaaaaner jeg ikke-men nekter og tro jeg venter med testing til IKM.....-kjenner meg selv for godt til det ja:D Går det med dere andre her inne da? *Rugeklem*
maulaiz Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Så bra at du hadde en positiv opplevelse i DK=) Håper den er i boks for deg! Kommer etter om ca 14 dager tenker jeg=) Masse lykke til med rugingen;)
Daydream Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Hei Da er det bare disse laaaange ventedagene igjen for å se turen ble vellykket Satser på at du er en av de heldige som lykkes på første forsøk! Bra at du hadde en positiv opplevelse og hadde en fin tid i København Lykke til!
Tjorven1 Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Så godt å høre :-) Nå er det som sagt bare de lange dagene igjen... Jeg testet svakt positivt fra dag 10 første gang :-) Hold oss oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå