Gå til innhold

Til informasjon: "SYNTES" er en preteritumsform.


Anbefalte innlegg

Skrevet

"SYNES" er presensformen. Er litt irriterende å se den samme absurde skrivefeilen om og om igjen. Beklager at jeg er arrogant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg SYNES det er irriterende at folk henger seg opp i sånne skrivefeil som det, men beklager at JEG hadde den skrivefeilen på et innlegg her inne... JEEESES!

Skrevet

Du burde vel heller være glad for muligheten til å skrive korrekt? Fremfor å bli irritert.

Skrevet

Har du noen eksepler å komme med da??

Skrevet

Skriver ikke her inne for å lære å skrive korrekt... Er ikke så nøye på det jeg :P

Skrevet

Jeg synes (!) at "eksepler" er et godt eksempel, sånn generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...