Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 "SYNES" er presensformen. Er litt irriterende å se den samme absurde skrivefeilen om og om igjen. Beklager at jeg er arrogant.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Jeg SYNES det er irriterende at folk henger seg opp i sånne skrivefeil som det, men beklager at JEG hadde den skrivefeilen på et innlegg her inne... JEEESES!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Du burde vel heller være glad for muligheten til å skrive korrekt? Fremfor å bli irritert.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Skriver ikke her inne for å lære å skrive korrekt... Er ikke så nøye på det jeg
Ikkelektuell Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Jeg synes (!) at "eksepler" er et godt eksempel, sånn generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå