*Nelly* Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Nå holder jeg på og blii gal. Er sørpe tett, nyser og hoster og slimer. Øya renner og det klør i ansiktet. Og er trøtt som en dupp, og for og ikke glemme noe så innmarri irritabel... Bruker poleramin 6mg. igår gikk jeg på apoteket og ropte hjelp, dette holder jeg ikke ut mer. fikk lomedal nesespray og øyedråper.. dette uten virkning Nyser bare mer... Jeg kjenner ingen som har hytte ved sjøen eller båt. Trenger hjelp! Noen med noen gode råd? Dette gjør vi: Ingen vinduer oppe på dagen, dusjer hver kveld,
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Reis til sydlige land eller til nord Norge. I fjor var jeg i Tyrkia fra begynnelsen av april - februar i år. Kommer hjem gravid, og er nå like tett og irritabel som deg. Jobbe i tillegg i barnehage, og med dette fantastiske været er vi selvsagt ute hele dagen. Jeg er helt ødelagt! Kan heller ikke reise bort, men koser meg med å drømme meg bort..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 lomudal øyedråper er forebyggende så det tar visstnok litt tid før de virker.syns ikke de hjelper jeg heller.pleier å ta spersallerg når jeg ikke er gravid, og de er bedre... jeg har fått loratadin tabletter, og bruker nasonex nesespray(bruker den ellers også, og den hjelper også litt på øyne;-)) prøvde litt uten medisiner i starten, men det er jo helt uutholdelig!!!
nesten30 Skrevet 3. mai 2009 #4 Skrevet 3. mai 2009 Prøv akupunktur.... regelmessig. Min søster er veldig plaget med høysnue, og da hun gikk gravid midt i pollensesongen for oe år siden hadde hun veldig god effekt av akupunktur mot allergien. Hadde ikke behov for tilleggsmedisin i det hele tatt:)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 3. mai 2009 #5 Skrevet 3. mai 2009 Såå enig med deg, nelly. Det er virkelig plagsomt. jeg har prøvd akupunktur, men nå som jeg har vært en del ute i helgen føler jeg ikke at akupunkturen hat hjulpet så veldig mye egentlig. men det er jo på sitt absolutt verste nå da! Du burde få tak i nasonex nesespray. den er mye bedre enn lomudal. I tillegg kan du prøve livostin øyedråper, som jeg synes er bedre enn lomudal, selv om de ikke er så veldig effektive de heller... Noen som vet om man kan bruke spersallerg som gravid forresten? For de pleier å funke synes jeg...
*Nelly* Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2009 Har ikke prøvd akupunktur, men det skal jeg jammen gjøre..Flere som sier at det hjelper...Her har det faktisk vært så ille at jeg har vasket ned alt av støv i leiligheten og holdt meg inne i helgen. kjedelig det, men har ikke følt meg så bra på mange mange dager.. men i morgen må jeg ut..huff..gruer meg, håper lomudalen har vært litt forebyggende...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 lillemor: jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle bruke spersallerg øyedråper...DESSVERRE!!! for de er de eneste jeg også syns duger...men nasonexen tar heldigvis litt av øyeplagene også;-)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Isj og litt kjipt at man ikke kan bruke spersallerg. Men tenkte meg nesten det siden jeg ikke fikk det da jeg var hos legen første gang. jeg ser helt herja ut akkurat nå. Øynene mine har rent utroilg mye, så mye at jeg har blitt helt sår rundt øynene (sånn man kan bli under nesen når man er skikkelig forkjølet liksom), ser rett og slett ut som jeg har grått hele helgen. Og sminke hjelper jo overhodet ikke, det renner jo bort etter fem minutter. Oh well. er vel ikke så lenge igjen av pollensesongen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå