Gå til innhold

Jeg vil til Paradise Hotel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hah! Og hive ut alle intrigemakere, alle babesene og klønete mannfolka (kanskje Kevin kunne fått massert mine gravide bein)...

Og stappet bassenget fullt av meg og alle dere gravide sneller! Slikt basseng vil jeg ha når jeg blir stor! (Er 35 år nå så håper det blir snart ;P )

Jøje hatten så deilig det ser ut. Jeg hadde sett ut som en rosin etter en uke på det showet. Hadde nektet å forlate det ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, slenger meg på med mine buldrende hormoner;p kanskje jeg til slutt får bassenget for meg selv;p kevin kunne fått bli da, som vår private massør, og petter til å servere mat og drikke.. de kunne vartet oss opp, hihi...

Skrevet

eg hadde lett spart turen til etter graviditeten .. tatt med meg sambo og en gjeng gode venner! INGEN BARN!!! og maaaasssse iiiiskald rosèvin :))))

så hadde eg krøpet til korset etter 2 dager.. forgrått over savnet etter lillemann og tatt en skikkelig familieferie :) hehe

Skrevet

*Ler meg halvt ihjel! * :D Dere er herlige! :D

Skrevet

...... ser d forresten for meg... en gjeng med høygravide damer vakende i et stort basseng i mexico og da vi har forlatt stedet vil avisenes forside prydes av .." flodbølge fra paradise hotell rammet landsby...!!! hehe... heia hvalen!! :)

Skrevet

hihi, jaja, flodbølgemakerne hadde vært lykkelig uvitende i verdens deiligste basseng!

Noen flere som blir med? :D

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg er med! Samtidig må de finne opp noen piller man kan ta så alkoholen ikke påvirker fosteret, så jeg kan få meg et glass viiiin! Tenk, hvitvin og jordbær i den varmen... Paradis!

Skrevet

Flott hotell da, men uff så kjedelig!!! De får jo ikke lov til å gå noen steder utenfor bortsett fra på datene. Ikke engang ned på stranda!!!! Neitakk!

Skrevet

Jeg og! Så lenge de kaster ut alle i serien(minus staben på hotellet):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...