Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Hah! Og hive ut alle intrigemakere, alle babesene og klønete mannfolka (kanskje Kevin kunne fått massert mine gravide bein)... Og stappet bassenget fullt av meg og alle dere gravide sneller! Slikt basseng vil jeg ha når jeg blir stor! (Er 35 år nå så håper det blir snart ;P ) Jøje hatten så deilig det ser ut. Jeg hadde sett ut som en rosin etter en uke på det showet. Hadde nektet å forlate det ;P
*toppris* Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 hihi, slenger meg på med mine buldrende hormoner;p kanskje jeg til slutt får bassenget for meg selv;p kevin kunne fått bli da, som vår private massør, og petter til å servere mat og drikke.. de kunne vartet oss opp, hihi...
Lykkelig g~g~j Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 eg hadde lett spart turen til etter graviditeten .. tatt med meg sambo og en gjeng gode venner! INGEN BARN!!! og maaaasssse iiiiskald rosèvin ))) så hadde eg krøpet til korset etter 2 dager.. forgrått over savnet etter lillemann og tatt en skikkelig familieferie hehe
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 *Ler meg halvt ihjel! * Dere er herlige!
Lykkelig g~g~j Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 ...... ser d forresten for meg... en gjeng med høygravide damer vakende i et stort basseng i mexico og da vi har forlatt stedet vil avisenes forside prydes av .." flodbølge fra paradise hotell rammet landsby...!!! hehe... heia hvalen!!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2009 hihi, jaja, flodbølgemakerne hadde vært lykkelig uvitende i verdens deiligste basseng! Noen flere som blir med?
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er med! Samtidig må de finne opp noen piller man kan ta så alkoholen ikke påvirker fosteret, så jeg kan få meg et glass viiiin! Tenk, hvitvin og jordbær i den varmen... Paradis!
AdrenaLine Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Flott hotell da, men uff så kjedelig!!! De får jo ikke lov til å gå noen steder utenfor bortsett fra på datene. Ikke engang ned på stranda!!!! Neitakk!
Gjest Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Jeg og! Så lenge de kaster ut alle i serien(minus staben på hotellet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå