Gå til innhold

Mistet jobben i går-gravid i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker jobben min,men i går fikk vi alle oppsigelse da bedriften legges ned.. Det var forferdelig trist, og jeg har ikke sovet i natt!

Utgrått og sliten i morges, vet ikke helt hvorfor jeg fant ut at jeg ville ta teste,så testet jeg positivt! Jeg er meget forundret over hvor fruktbar det går an å være, og er dypt ydmyk over å ha ha klart det på 1. forsøk igjen! Og like fantastisk hver gang,tenk et lite barn i magen..

Er selvfølgelig fortsatt trist med jobben,den var nærmest blitt en hobby og et fristed for meg,kan ikke helt skjønne at det blir borte..:((

Det skal sies da at det kommer en tilsvarende bedrift,som er mye større, og at alle vi på "min" jobb er blitt anbefalt å søke der, og jeg regner jo med at det vil gå i orden. Får bare stå på og prestere!;)

Med en liten kulemage..:// krysser fingrene for at også det skal gå greit..

Andre her som har mistet jobben kanskje,nå i disse tider? Mye usikkerhet rundt,kan være ekstra tøft når man venter lite..

Ville bare dele litt,takk for at du "hørte" på;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så kjedelig da! Er liksom ikke d man har lyst å fokusere på! Trekk frem alle dine gode egenskaper og vis hvor flink du er i arbeidet ditt slik at de kan se at til tross for svangerskapspermisjon så er du verdt å ta med videre :))

krysser fingre for deg jeg :)

Skrevet

Hmmmm...Gratulerer og kondolerer :) Dere vil sikkert få pri på den nye bedriften som starter opp, så jeg krysser fingrene for deg!

Og en liten en i magen kan jo bare bety lykke :D Velkommen inn hit! :)

Skrevet

Tusen takk begge to.. joda,klart det ordner seg, og jeg har det mye bedre nå i kveld!;)

Lykke til dere også!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...