LykkeligFebruar Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg elsker jobben min,men i går fikk vi alle oppsigelse da bedriften legges ned.. Det var forferdelig trist, og jeg har ikke sovet i natt! Utgrått og sliten i morges, vet ikke helt hvorfor jeg fant ut at jeg ville ta teste,så testet jeg positivt! Jeg er meget forundret over hvor fruktbar det går an å være, og er dypt ydmyk over å ha ha klart det på 1. forsøk igjen! Og like fantastisk hver gang,tenk et lite barn i magen.. Er selvfølgelig fortsatt trist med jobben,den var nærmest blitt en hobby og et fristed for meg,kan ikke helt skjønne at det blir borte..( Det skal sies da at det kommer en tilsvarende bedrift,som er mye større, og at alle vi på "min" jobb er blitt anbefalt å søke der, og jeg regner jo med at det vil gå i orden. Får bare stå på og prestere! Med en liten kulemage..:// krysser fingrene for at også det skal gå greit.. Andre her som har mistet jobben kanskje,nå i disse tider? Mye usikkerhet rundt,kan være ekstra tøft når man venter lite.. Ville bare dele litt,takk for at du "hørte" på
Lykkelig g~g~j Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 huff så kjedelig da! Er liksom ikke d man har lyst å fokusere på! Trekk frem alle dine gode egenskaper og vis hvor flink du er i arbeidet ditt slik at de kan se at til tross for svangerskapspermisjon så er du verdt å ta med videre ) krysser fingre for deg jeg
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Hmmmm...Gratulerer og kondolerer Dere vil sikkert få pri på den nye bedriften som starter opp, så jeg krysser fingrene for deg! Og en liten en i magen kan jo bare bety lykke Velkommen inn hit!
LykkeligFebruar Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 Tusen takk begge to.. joda,klart det ordner seg, og jeg har det mye bedre nå i kveld! Lykke til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå